Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Michal Mazánik #12114:
Myslím, že aj táto arogancia vo vyjadrovaní je žilinský import.
Reply on: Michal Mazánik #12119:
presne tak, mesto zažilo rozum len keď poslalo DIC kade ľahšie s ich nedokončenou robotou a urobili sa zmeny v lete 2016. Potom ešte keď spoalnci zasiahli a dokázali, že #61 nebola žaidny záložák, ale nefunkčné vozidlo a podarilo sa ho znovu dostať do premávky - za toto ďakujem. Inak bieda.

Inak súhlasím, že dni ako piatok a včera si zaslúžili nasadenie IBA NP/LE vozov a aj #61 mala jazdiť, spoje boli riadne plné.
Reply on: kvorka #12115:
Presne tak, ale neviem, či by výmena dopravcu pomohla. Tým si nechcem zastávať SAD, práve naopak, ale pokiaľ mesto nezačne reálne po dopravcovi vyžadovať veci, na ktoré má nárok (NP vozidlá, nasadzovanie harmoník, informovanosť cestujúcich podľa zákona a pod.) a nebude ich plnenie kontrolovať, je úplne jedno, kto dopravcom bude.

Veľakrát to v Trenčíne, podľa môjho pozorovania, v praxi funguje takým spôsobom, že nie mesto dopravcovi, ale dopravca mestu určuje, aký smerom sa bude MHD uberať. To je jednoznačne chyba mesta.
Reply on: Jojo-DA #12117:
Haraburdy sú to všetky B952 a nikto nemôže tvrdiť opak, nevidím osobne ani jeden dôvod v čom je ešte v dnešnej dobe ten autobus skvelý, určite sa nenájde ani jedna pozitívna vec na ňom, v roku 2006 kedy autobus vyrobili ešte bol možno in a všetko, ale dnes nie, už nie je vhodný pre rok 2020 s jeho vysokou podlahou, sám som videl minule ako chudáci niektorí dôchodci idú po tých schodoch.

Aj včera som išiel linkou č. 22 smer Juh a ako inak poslali B962, to fakt aspoň na sviatok prípadne víkendy nevedia zabezpečiť aby iba Crosswaye jazdili? Zároveň už treba zmeniť SAD-ku, aby cez víkendy nejazdili harmoniky a všetky Citelisy to nie je normálne, keď si myslia, že cez víkend sú asi všetci doma tak sa mýlia. Ak niekto vie dôvod presný dôvod nejazdenia uvedených autobusov tak sa aspoň zasmejem, lebo to rovno nech pri PAD nejazdia cez víkendy nové Crosswaye a ani tie nízkopodlažné, však načo, zbytočné kilometre, nech radšej hnijú na dvore SAD ako Citelisy a harmoniky a ostatné Crosswyaye pre MHD.
https://www.mojevideo.sk/video/30b34/autobus_po_generalnej_oprave_(mhd_trencin_z_pohladu_vodica).html

Názorná ukážka, ako vyzerá Karosa B952 po GO. (skúste si skopírovať odkaz a dať do vyhľadávača)
Reply on: Michal Mazánik #12114:
A ešte mi povedz akože kde kto videl aby informovali o tomto obmedzení v ten istý deň? Podľa toho na ich stránke ako vidím, článok vydaný 24.10 a obmedzenie v ten istý deň od 12:00 a bohvie či nevydali ten článok len o 8:00 dajme tomu.
A to akože mi chce niekto povedať, že o rekonštrukcii vodovodu sa dá zo dňa na deň uskutočniť takáto vec bez plánovania, čo je blbosť, SAD-ka o tomto musela byť predsa informovaná skôr.

Toto je proste večný problém SAD-ky, buď žiadna informovanosť alebo neskorá, a to isté robí aj mesto Trenčín, aj keď deň predtým o nejakom obmedzení dajú oznam je zázrak.
Reply on: Michal Mazánik #12113:
asi si to trafil po hlavičke:
- fóbia z čísla 26
- fóbia z 5 kĺbakov, preto pre istotu jazdia len 4
- fóbia z nasadzovania NP vozov: preto radšej jazdia B952 po opravách, za ktoré dať milión korún je zlodejina - a Citelisy ako napr. #02 radšej nejazdia a nechajú ich rozpadnúť sa

Takého dopravcu treba vymeniť, verím že súťaž v tomto smere prinesie zmenu. lebo to čo predvádza SAD TN je na zaplakanie. A teraz keď aj Kočnerových súdruhov už majú, snáď to bdue transparentné a príde niekto, kto súčasný rozsah dopravy hravo zvládne bez pseudovýhovoriek o spotrebách a výškach vozidla, ktoré sa nezmestí pod most......
Reply on: draxter #12112:
Okrem toho, na oznamoch dopravcu má dosť štve, že sú písané vyložene arogantným štýlom. Človek by čakal aspoň oslovenie "Vážení cestujúci" a na záver "Ďakujeme za pochopenie". Je to síce detail, ale myslím, že ľudia si to všímajú.
Teraz dopravca prezentuje zmeny štýlom "toto sa zmení, tak sa zariaďte"... 👎
Reply on: kvorka #12109:
Zrejme má dopravca "fóbiu" z čísla 26 😂, podobne ako z nasadzovania adekvátneho počtu NP vozov a objednávateľ to toleruje 🙁
Fakt brutál oznam:
https://www.sadtn.sk/aktualita/173-obmedzenia-na-linke-c-8/
- akože zastávka Hodžova, kotolňa smer Sihoť IV nebodaj nahradili niekde nejakou dočasnou zastávkou Považská, kotolňa? Podľa mňa nie, preto je oznam zlý.
Reply on: Matúš 95 #12110:
iste, trasa je aj podľa mňa to najlepšie 👍 a aj CP je slušný.
Reply on: Michal Mazánik #12108:
Myslím si, že trasa linky 32 bola vzhľadom na umiestnenie cintorína zvolená vhodne - v prípade trasovania po Inoveckej a cez Dlhé Hony ako 11 by bol prínos minimálny, ľudia by museli prejsť cca 300 m zbytočne. Išiel som pomerne slušne vyťaženým spojom 17.20 zo Saratovskej. (Voľba čísla je na samostatnú debatu.)
Reply on: Michal Mazánik #12108:
ale samozrejme, kľudne 11A alebo X11. Ale keď už nové číslo, že prečo furt sa 26 preskakuje 😃
Reply on: kvorka #12107:
Podľa môjho názoru by bolo najvhodnejšie a pre cestujúcich najlogickejšie X11, ideálne aj s rovnakou trasou v danom úseku.
inak prečo linka 32 má zrovna toto číslo? Keď ideme zaradom, tak v MHD nikdy nebolo obsadené číslo 26 - SADka svojvoľne zmenila toto číslo od 1.8.2016 na 27, hoci dovtedy zverejnené cestovné poriadky, mapy i schémy počítali s číslom 26 (!).

Asi má SADka nejakú fóbiu, alebo iný pseudoproblém ako vždy🙄 👎 Takže je tu číslo 32 miesto použitia čísla 26.
Reply on: kvorka #12104:
Linky 1 a 22 som chcel zlúčiť iba v prípade, ak by sa 1 skrátila po stanicu (potom by nemalo zmysel nechávať dve linky na rovnakej trase). Ohľadom tých harmoník som to myslel tak, že "zníži sa potreba harmoník na 1", akože na linke 1, nie na jeden kus. Práve znížila by sa zrejme o jeden kus, ktorý by potom mohol robiť vybrané spoje na iných linkách.

Linku 23 som nechcel predĺžiť za ušetrené km na Pred poľom, ale k Výstavisku, kde by sa otáčala na parkovisku. Pretože Pod sokolice dnes majú mizernú obsluhu. Zároveň by v preklade s linkou 11 pomáhala jedenástke zvládnuť nápor cestujúcich pri MAXe (ako píše MinoSUN-55), čo by zabezpečilo výrazne lepšiu vyťaženosť linky 23 (keďže 28 vyťažená je, problém 23 je zrejme v krátkej trase, ľudia chcú ísť ďalej, ako na stanicu).

Ohľadom linky 6 do Opatovej som to myslel tak, že tieto zachádzky zrušiť úplne a ukončiť obsluhu zastávok Opatová, nadjazd a Opatová, družstvo. S výnimkou ranného školského som sa viezol všetkými a VŽDY som tam išiel jediný.
Ranný školský spoj úplne dostatočne nahrádzajú dva spoje linky 4 z Nivy (približne 200 metrov od družstva) a ranný vlak o 7:15, ktorý stojí 75 metrov od družstva (pozn. vlak ide rovnako ako spoj linky 6 do Zlatoviec), na ktorom majú študenti aj bezplatnú prepravu.
Reply on: kvorka #12104:
Úplne súhlasím za nezlučovanie L1+L22. L1 je vyťažená aj po zastávke ZOC MAX, naviac je v Kubrej základná a materská škola, sídlisko Pred poľom, nastupujú tam aj vysokoškolskí študenti atď.
A v špičke medzi 14:00-18:00 a mnohokrát nielen vtedy, nastupuje pri ZOC MAX smer Juh toľko ľudí, že už po tejto zastávke cca 15-20 ľudí v autobuse stojí a to je nasadený kĺbový autobus.
Reply on: Jacob #12103:
len žiadne zlučovanie 1+22 zase, v 2006 to urobili a bola to katastrofa (ale aj kvôli absencii značky "s"). Choďte sa previezť, 1 obsluhuje aj Pod Sokolice a Pred poľom, čo sú 11 poschodové paneláky tiež. A inak do Kubrice jazdí 11 😉

Michal Mazánik:
Ako sa na linke potreba harmoník zníži na 1 kus? Cestovný čas z Juhu je 20 min, to na obrat späť nestačí tak, aby si vyjazdil 30 min interval s 1 vozom.

Myslím si, že linke 23 nepomôže nič, ani predĺženie Pred poľom. Tá vozí vzduch. Ja som toto tiež kedysi navrhoval, ale jediná možnosť je, že sa postaví cesta od areálu výstaviska do Kubrej tak, ako je v územnom pláne, a linka 1 bude jazdiť okružne.

Celkovo by som pri linke 1 zvážil úplne niečo iné: šupnúť ju cez podjazd popod železnicu na Sihoť a spojiť tak kĺbovou linkou najväčšie mestské sídliská. Najslabší úsek Pred poľom - Kubrá by sa zamenil za Sihoť III a IV, čo by bolo super. A linka by mala byť potom len kĺbová.

PS: tie zachádzky do Opatovej kľudne môžu prejsť na linku 4, ale je to úplne jedno.
Reply on: Michal Mazánik #12101:
S tým, že by sa linka č. 1 mala skrátiť súhlasím, neverím, že po zastávke Gen. M. R. Štefánika je ten autobus tak strašne vyťažený, zároveň bohvie koľko zastávok až do Kubrice alebo z ide naprázdno.

Jedine s čím nesúhlasím je skrátenie len po stanicu, tak keď tak skôr ďalej lebo to potom do MAX-u by chodila len linka č. 11 a to by tam tie spoje z MAX-u boli ešte biednejšie ako doteraz, už teraz je to bieda v akom intervale to tam chodí, ale zase dá sa ísť pešo tam aj späť, čo oproti Laugaríciu nemôžem povedať, kde to je riadne biedne aby autobusy chodili v takom dlhom intervale do najväčšieho nákupného strediska v TN.
Reply on: milan005 #12099:
Máš pravdu, táto úvaha ma nenapadla, ale po jej prečítaní som si to v hlavne prehral a nanič by bola celá sieť trolejbusov, zároveň tá do Kubrej si myslím, že by nemala zmysel tak ďaleko to ťahať, to ako keby a rovno aj do Nozdrkoviec to ťahalo, a za mosty tiež by to bolo nanič ťahať.
Čiže tým pádom je reálna iba autobusová doprava, prípadne ani električková nie je možná to je vlastne to isté ako trolejbusová len s tým, že by museli dávať ešte kolajnice na cestu, aj to by nemali kde vlastne. Celkovo električkové trate už asi na SK nikde sťavať nebudú si myslím, okrem rozširovania existujúcich.

Videl som koľko majú najazdené tie staré autobusy v ZA, práveže aktuálny asi zrejme je, alebo sa jedná o chybu prípade to už sú ďalšie autobusy čo predávajú, čo som len tak išiel na ich web tak toto je ako najnovší príspevok z dňa 25.10.2019, čo bolo včera.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.