Reply on: Michal Mazánik #12108:
Myslím si, že trasa linky 32 bola vzhľadom na umiestnenie cintorína zvolená vhodne - v prípade trasovania po Inoveckej a cez Dlhé Hony ako 11 by bol prínos minimálny, ľudia by museli prejsť cca 300 m zbytočne. Išiel som pomerne slušne vyťaženým spojom 17.20 zo Saratovskej. (Voľba čísla je na samostatnú debatu.)
kvorka
Michal Mazánik:
Ako sa na linke potreba harmoník zníži na 1 kus? Cestovný čas z Juhu je 20 min, to na obrat späť nestačí tak, aby si vyjazdil 30 min interval s 1 vozom.
Myslím si, že linke 23 nepomôže nič, ani predĺženie Pred poľom. Tá vozí vzduch. Ja som toto tiež kedysi navrhoval, ale jediná možnosť je, že sa postaví cesta od areálu výstaviska do Kubrej tak, ako je v územnom pláne, a linka 1 bude jazdiť okružne.
Celkovo by som pri linke 1 zvážil úplne niečo iné: šupnúť ju cez podjazd popod železnicu na Sihoť a spojiť tak kĺbovou linkou najväčšie mestské sídliská. Najslabší úsek Pred poľom - Kubrá by sa zamenil za Sihoť III a IV, čo by bolo super. A linka by mala byť potom len kĺbová.
PS: tie zachádzky do Opatovej kľudne môžu prejsť na linku 4, ale je to úplne jedno.