Reply on: Jacob #12009:
Jednoznačne súhlasím v tom, že na MHD treba systematickú a postupnú obnovu vozového parku, naplánovanú na niekoľko rokov dopredu (aby o 10 rokov opäť neprišlo k súčasnej potrebe - hromadne vymeniť 50% vozového parku).Je však potrebné nastaviť jednoznačné požiadavky na nové vozidlá (napr. 100%-tná nízkopodlažnosť). Na PAD obnova síce prebieha, no nenazýval by som ju dobre spravenou (to je ale už iná téma).
RE: kvorka: počas školského roka by som pochopil, že je nevyhnutné nasadiť aj C autobus, no počas víkendov ma to dosť prekvapuje. Potom musí byť vozový park naozaj v katastrofálnom stave. Úplne súhlasím, že v tomto prípade je vhodné zvážiť nasadenie kĺbového #61, pokojne aj cez víkend

kvorka
Pritom by to chcelo #61 ako 100% NP voz nasadiť denne! Argument o počte cestujúcich je scestný, nie že by sme ukázali, že to sledujeme a v rámci možností kĺbak vypravíme, keďže ho (dokonca 5ks) máme, ale nie...
Pritom Štefánička sa týka akurát linky 1, takže kĺbak #61 by odjazdil 8,24 (25) ráno a potom by mohol vystriedať spoje na linke 7/17 (napr. taký 15:30 na linke 7), 24 a 8 a bolo by! Ale keď nie je vôľa?