Reply on: Marek6283 #12019:
Lenže si porovnaj cenu ojazdeného a nového, státisícový rozdiel, a asi to je nemožné keď nejaký MBA. Peter Hošták PhD. v zápisnici čo tu bola postnutá uviedol: "vysvetlil, že to súvisí so zmluvou so SAD a.s., kde nám poskytujúvýkony, medzi ktoré patrí aj prevádzka autobusov, pričom sme išli cestou predĺženia zmluvy a kde
sme sa dohodli, že odpisované autobusy sa nebudú nahrádzať novými, pretože nám zmluva vyprší
behom štyroch rokov a nemalo by to zmysel."
Zároveň stále nechápem, ako mohli na priamo predĺžiť zmluvu bez nejakej súťaže, už by to chcelo zjavne zmeniť dopravcu keďže tento ako sa zdá je neschopný obnoviť svoj vozový park či hocičo iné, za tým ale niečo musí byť, mesto je zjavne asi spokojné s ich výkonom, keďže ich to asi moc nestojí keď nenakupujú sa nové autobusy, a súťaž nespravili lebo keby zmenil sa dopravca tak by určite nastala zmena a tým viac peňazí pre mesto, zároveň ak má takýto prístup mesto k MHD a je objednávateľom a nemá taký záujem o rozvíjanie tak nech radšej skončí s spoluprácou. Lebo takto sa to nedá, lebo myslieť, si, že pokiaľ všetko funguje tak je to v pohode, ale ono to nie je v pohode, vozový park chce už obnovu, chcelo by to aj nové spoje, posilniť aktuálne, to nie je len tak, že v roku 2016 bola veľká zmena a následne sa nič nebude diať.
Michal Mazánik
Je však potrebné nastaviť jednoznačné požiadavky na nové vozidlá (napr. 100%-tná nízkopodlažnosť). Na PAD obnova síce prebieha, no nenazýval by som ju dobre spravenou (to je ale už iná téma).
RE: kvorka: počas školského roka by som pochopil, že je nevyhnutné nasadiť aj C autobus, no počas víkendov ma to dosť prekvapuje. Potom musí byť vozový park naozaj v katastrofálnom stave. Úplne súhlasím, že v tomto prípade je vhodné zvážiť nasadenie kĺbového #61, pokojne aj cez víkend