Haha, som sa zasmial, že skoro každý autobus má kapacitu nad 90 cestujúcich, smiešna infomácia, keď reálne ani 50 ľudí sa nenapchá do autobusu nie to 90.
Že dostačujúce to určite, síce sám som sa neviezol ráno linkou č. 24, ale určite viem aká musí byť preplnená, však nech si ten kto toto napísal, vyskúša či je nasadené vozidlo dostačujúce, áno odvezie sa, ale nasáčkovaný ako sardinka, a jedine asi ak vystúpi v OC Laugaricio, inde asi nehrozí keď bude niekde pri okne autobusu oproti dverám, to nevystúpi.
Inak hlavne, že sa môžu vyhovoriť na rekonštrukciu plynovodu na ul. gen. M.R. Štefánika, to je sprostosť, budúci rok potom čo povedia? A keď je toto len jeden z dôvodov rád by som vedel tie ďalšie vymyslené nezmysly, že prečo nejazdia.
Voziť sa Trenčianskou MHD, keď nie je záujem niečo zlepšiť, nie, ďakujem! Radšej využijem svoje auto, ktoré ma odvezie tam kam ja chcem, a vtedy kedy ja chcem, to, že treba pri aute platiť, parkovné, PZP, PHM, opravy, STK/EK radšej si stovky eur priplatím ako jazdiť síce lacno, ale s tým, že strácam zbytočne čas, a tiež aby som sa ponáhľal na autobus, ktorý ak zmeškám tak ďalší ide o hodinu, to nie.
Realita je taká, že po veľkých zmenách v roku 2016, sa nič veľké neudialo, absolútne nič, zmeny v časoch spojov boli posunuté o pár minút, žiadne nové spoje, linky, žiadna obnova vozového parku, no proste nič, nezáujem, MHD sa tu proste nerobí pre ľudí, ale zjavne pre zisk.
webu mesta, ukážka typického alibizmus, že do vozidla sa ľudia zmestia:
Iveta R. (15.7.2019)
Téma: Mobilita
Prečo nejazdia harmoniky na dvadsaťštvorke ráno po ôsmej a deviatej? Nie sme dobytok! Tiež na jednotke jazdil (v piatok 14:30 som ňou šla) modrý autbus, čo má iba dve dvere. Tomu sa vraví pokrok? Harmoniky držíte v garáži, posielate hocičo. Dokedy? Žiadam, žeby sme sa vozili ako ľudia čo robíme v Laugariciu, nie ako každé leto.
Vozový park MHD Trenčín pozostáva z nasledovných vozidiel (sólo vozidlá) :
Modrý autobus Karosa C 954 má kapacitu 88 cestujúcich
Červený autobus Low Entry rok výroby 2018 (s klimatizáciou) má kapacitu 90 cestujúcich
Červený autobus Citelis (celopodlažny) má kapacitu 98 cestujúcich
Červený autobus Lowentry starý model (bez klimatizácie) má kapacitu 90 cestujúcich
Červený autobus Karosa B 952 má kapacitu 99 cestujúcich
Počas prvých dvoch júlových týždňov cestovalo na linke č. 24 spojom č. 3 na celej trase maximálne 82 cestujúcich, a to 4.7.2019. Na spoji č. 5 na celej trase cestovalo max. 84 cestujúcich, a to 3.7.2019. Priemerne to vychádza na spoj č. 3 = 71 a na spoj č. 5 = 70 cestujúcich v období od 1.7.2019 do 15.7.2019. Počet vystupujúcich cestujúcich sa nezaznamenáva, nakoľko dopravca nie je vybavený týmito zariadeniami, respektíve moderným odbavovacím systémom. Nie všetci sčítaní cestujúci vystupujú v OC Laugaríciu, priebežne vystupujú aj na iných zastávkach v rámci trasy linky. Kapacitne nasadené vozidlá na linke č. 24 sú dostačujúce. Kĺbové vozidlá sa nevyužívajú aj z dôvodu rekonštrukcie plynovodu na ul. gen. M.R. Štefánika, kde sú vybudované štartovacie jamy a kĺbové vozidlá majú obmedzené vjazdy a výjazdy v rámci trasy.
Moje hodnotenie: primátor sa tiež môže voziť v Dacii Duster, má rovnaku kapacitu a na rozbité trenčianske ulice je vhodnejšia než to drahé kino!!!
Hlavne že dusíme vo vozovni kĺbové vozy celé leto a pracujúcimi človeku cestu do práce ani tam, kde to je možné, nezlepsime a divime sa, že si presadenie do auta!
Pre pracovné potreby som nikdy nepotreboval súkromné auto. Na prepravu do zamestnania som asi desaťročie používal MHD - pre potreby zamestnávateľa boli služobné autá alebo ad hoc zajednaný mikrobus. To bolo asi desať rokov, keď som pracoval pre štát aj pre firmu v stavebnom odvetví (vtedy som v rámci okresu a neraz aj kraja jazdil také lokality, kde autobus nikdy nebol).
V terajšom zamestnaní by som možno auto využil, keďže pre smenu 5:30/17:30 toho moc nechodí, najmä cez víkendy, ale pešibusom to dám za 25 minút, autobusom za cca 15-25 a autom za 10 (všetky tri spôsoby rátané od dverí k dverám; pri buse zohľadnená skutočná potreba čakania).
Lenže to je rovnako blbý argument, ako ten môj turistický predtým, či ten prvotný z klávesnice imhd68. Každý bývame inde, zrejme máme aj inde pracovisko, robím niečo iné v rámci zamestnania, možno máme iné po-pracovné aktivity (keď mám dennú nevybavím nič - pred alebo po konci smeny sú úrady, lekári, škôlky, školy zatvorené; pred nočnou alebo počas voľna v pracovný deň mám dosť času na otočku si niečo vybaviť hoc aj v Bratislave za využitia mhdtn+vlak+mhdna+vlak+mhdtn).
Ako som napísal, priestor na zlepšenie je a to poriadny - možno je problém v tom, že vo verejnej doprave som za tie roky videl len dvoch poslancov (tu vyskytujúceho sa Ščepka a ešte jedného nemenovaného), možno je problém v tom, že na komisii dopravy si chcú hladkať egá navýšením počtu cestujúcich nezmyselným rozširovaním okruhu osôb na bezplatnú dopravu, alebo jednoducho to, že Rybníček autobusom nejazdí (povedal to na nejakom zasadnutí už dosť dávno)...
imhd68: ráno som išiel prvou 25 k Tescu, odtiaľ prvým ranným do Kálnice, celkovo asi 50 minút. Pešo cez Beckov do Selca, odkiaľ som išiel spojom o 10:18 na Električnú, pešo na Braneckého a už neviem čím späť na Juh, celkovo tiež 50 minút. Odhliadnúc od toho, že autom by som bol odkázaný na neexistujúci turistický okruh miesto presunu z bodu K do bodu S, aj tak by som nemal dôvod byť rýchlejší autom - aktivity na zvyšok dňa som si naplánoval len oddychovo-spoločenské.
Takže možno mi preteká život pomedzi prsty, ale aspoň mám o jednu starostlivosť menej. Žiadna STK, žiadne prezúvanie... iných povinností mám i tak dosť
Ale máš pravdu, napriek maličkým pokrokom za posledné 2-3 roky je v MHD a nehovoriac o PAL ešte toho strašne moc na zlepšovanie.
Úprimne, ja Vás obdivujem za to, že sa prepravujete v Trenčíne MHD.
Som fanúšikom hromadnej dopravy už od detsva, každá jazda pre mňa bola zážitok ale neviem si predstaviť, že by som teraz, v dospelosti, jazdil denne MHD.
Život Vám musí pretekať pomedzi prsty. Minule som len tak zo srandy išiel autobusom od začiatku Soblahovskej po Hodžovu(L8). Mal som zapnutý tachometer. Najvyššia rýchlosť, ktorú som zaznamenal bola 37km/h. V lete ešte k tomu pripočítajme absenciu klimatizácie a už ani atraktívny takt tomu nepomôže. Otázne je, či sa v tejto situácií, kedy má už skoro každý v rodine 2 autá, dá niečo robiť, aby ľudia znova presadli do MHD. Nové parkovacie plochy v dotyku s centrom tomu asi moc nepomôžu.
Je to výsmech obyvateľov krajského (!) mesta. V SN by primátora zavesili za kocky do prievanu, keby poslal na linku 4 dopravca sóla miesto klbakov, ale v TN? Štandard. Nech sa okrem Richarda Ščepka prevezú ostatní kompetentní a zistia ako to je.
Najväčšia sranda, že takto obyčajný cestujúci ako to má riešiť? Asi nijak, napísať na e-mail bude tak na dve veci, buď odpíšu, že to začnú riešiť, čo reálne ak nezačali by hneď tak sa na to zabudne, že niekto taký e-mail písal, alebo odpíšu, že podľa ich štatistiky autobus nie je vyťažený, ale tie štatistiky sú nahovno keď reálne to vyzerá inak, len oni sa neodvezú tak nevedia.
Kto vymyslel systém, cez prázdniny odstavené harmoniky tak toho chcem spoznať a spýtať sa ho osobne aký mal k tomu dôvod, keď prázdniny pracujúci ľudia nemajú.
Nie len to, včera podvečer jazdila aj prímestská Karosa C 954, hoci minimálne 5 harmoník bolo odstavených a teda mohli byť vypravené ako záložné vozidlo (rsp. ak má dané poradie spoj napr. do Opatovej, kde harmonika neprejde, mali byť vymenené s iným (vhodnejším) poradím)...
Marek pravdu mas, tade by kludne linka chodit mohla, to je ako stvorene na to ale treba zgeneralkovat este viac starych vyjazdenych crepov aby to potom stalo na dvore lebo nikto na tom nebude jazdit... Blizka buducnost priatelia, lepsie to nebude a nepomoze zmenit na VP sk.D vek na 21r...
Ja som konkrétne čakal na 8, ktorá ide 6.00 z Gen. Svobodu. Na zastávke ľudia vraveli, že aj predchádzajúci autobus vynechal. Niektorí tak stáli polhodinu na zástavke a nič neišlo.
Ja Ti dam take Dlhe Diely.... My mame Dlhe Hony A 23 by som ponechal ale tahal by som ju cez Cintorinsku a Partizansku kde by sa take tri zastavocky na znamenie zriadili...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jacob
Že dostačujúce to určite, síce sám som sa neviezol ráno linkou č. 24, ale určite viem aká musí byť preplnená, však nech si ten kto toto napísal, vyskúša či je nasadené vozidlo dostačujúce, áno odvezie sa, ale nasáčkovaný ako sardinka, a jedine asi ak vystúpi v OC Laugaricio, inde asi nehrozí keď bude niekde pri okne autobusu oproti dverám, to nevystúpi.
Inak hlavne, že sa môžu vyhovoriť na rekonštrukciu plynovodu na ul. gen. M.R. Štefánika, to je sprostosť, budúci rok potom čo povedia? A keď je toto len jeden z dôvodov rád by som vedel tie ďalšie vymyslené nezmysly, že prečo nejazdia.
Voziť sa Trenčianskou MHD, keď nie je záujem niečo zlepšiť, nie, ďakujem! Radšej využijem svoje auto, ktoré ma odvezie tam kam ja chcem, a vtedy kedy ja chcem, to, že treba pri aute platiť, parkovné, PZP, PHM, opravy, STK/EK radšej si stovky eur priplatím ako jazdiť síce lacno, ale s tým, že strácam zbytočne čas, a tiež aby som sa ponáhľal na autobus, ktorý ak zmeškám tak ďalší ide o hodinu, to nie.
Realita je taká, že po veľkých zmenách v roku 2016, sa nič veľké neudialo, absolútne nič, zmeny v časoch spojov boli posunuté o pár minút, žiadne nové spoje, linky, žiadna obnova vozového parku, no proste nič, nezáujem, MHD sa tu proste nerobí pre ľudí, ale zjavne pre zisk.