ano mas pravdu, pomylil som si nazvy, myslel som dieselgate. Dolezite je ze si vedel co myslim, ale musel si si rypnut Je to sposobene tym ze som to pisal cez prestoje(s tym suvisi aj mierna nesuvislost prispevku) a nie v klude doma. Ak si podla teba mylim ine veci, tak zanechajme tuto debatu prosim tak. Treba kupit a potom sa pozerat ako to dopadne. Mozno ako pycha SADky #61 ktora stala x rokov odstavena. Ano, zase moje domienky a dohady, zial zalozene na realite.
tomas153cv
Tymto vsetkym som nechcel urazit ziadneho vodica, ci uz autobusu, auta, vzducholode alebo hocicoho, aj ked to tak mozno vyznelo(bol som na to upozorneny). Vazim si tu robotu jr to zodpovedna a namahava praca. Takisto som sa nechcel hadat iba otvorit debatu. Pretoze podla mna to co ste tu napisali nieje obhajoba preco kupit Tector, skor mi to pride ako vyhovaranie preco nekupit Cursor. Ked niekto nakresli diagram a nepozna otackovu charakteristiku motora a donho zakresli priamku s pomenovanim " optimalne otacky pre vhodny krutak, vykon a spotrebu...zacinam mat pocit ze vlastne vodic je ten posledny co vie ze co je prenho dobre. Podla mna ked ide voz do kopca, diagram sa sice nemeni ale meni sa ta priamka "3v1" cize ano, zasa je to o spotrebe. Ak ste to mysleli ako priklad ze co to vlastne je, v tom pripade sa ospravedlnujem, ak ste to mysleli konkretne nieje to celkom spravne. Nechcem tu zbytocne pisat o hovadinach, zmysel to aj tak nema. Mam pocit ze Marekove " nech to ide do kopca s klimou " rozmyslanie uplbe bohato staci a viac netreba
P.S.: tento prispevok nebol uplne odborny ale snad ma nejaku vypovednu hodnotu