Reply on: tomas153cv #11548:
Príspevok ako niekde na aeronete, zmixované fakty a domnienky piate cez deviate. Čo s tým má napríklad aféra Watergate? Aj ti radobyodborné kecy o služobných autách ako z webovje diskusie garážových opravárov vrakov z Nemecka. Kecy o tom, ako dnes autá nevydržia, pritom realitou je pravý opak - nikdy nevydržali autá toľko ako dnes.Ani nerozumiem, čo toľko hejtujete tie Tectory, pred pár rokmi ste jazdili s ML634 a už pomaly potrebujete mať v mestskom autobuse motor Wärtsilä.
tomas153cv
Dalsia otazka je ze preco prevodovka Voith? Koli retarderu? Preco nie ZF? Nieje to koli jednoduchemu prehratiu softu v ECU, co by v kombinacii s mensim motorom evokovalo zas to carovne slovicko : spotreba. Alebo sa mylim? Ze by sa konecne myslelo aj na cestujucich a aj na vodicov? Pan inzinier, doteraz ste tu pisali celkom trefne a hlavne(aspon v mojich ociach) pravdivo a za to mate palec hore, ale neverim ze to co ste napisali je z Vasej hlavy, lebo to az moc silno pripomina strategiu " Nezalezi na tom co ludia vedia, zalezi na tom co ludia nevedia". Tiez mi pride divne ze 2 roky ste riesili s Ivecom takuto vec a dopracovali ste sa k tomu ze najlepsie riesenie bude iny motor?? Mam vyse otazok, lenze nemam PC a na telefone sa strasne zle pise, takze nenapisal som tu vsetko. Aj sa ospravedlnujem ak ten text nieje moc suvisly, pisal som ho cez prestoje. Dakujem za odpovede