Reply on: Richard Ščepko #11557:
Nemala sa zástavka Dlhé Hony smer nemocnica presúvať bližšie k ZŠ a bez zastávkového pruhu ? Prečo sa nakoniec to riešilo takto mne sa pôvodné riešenie viac pozdávalo, tak by boli lepšie rozmiestnené zastávky v tej lokalite. A bolo by to bližšie aj k ZŠ.Zároveň si myslím, že na tej komunikácii je vhodnejšia zastávka v jazdnom pruhu podľa mňa vôbec nie je tak frekventovaná ako ulica Soblahovská. Síce v tomto riešení bez premiestnenia k ZŠ asi to nie je možné.
A ešte detail dĺžka zastávky je cca 18-19m na druhej strane podľa súčasného CP odchod liniek 5,28 smer centrum od 14 do 17 presne v 32 minute. Ok presne na minútu ešte linky v TN nepremávajú ale drobná argumentácie prečo nie 25m
TN reálie sú také, že aj na menej významnej zastávke (myslím mimo centrum) bude dochádzať k zhluku autobusov lebo tam nie je jedna linka na zastávku ako napr. v BA. Tak si dávam otázku ako najlepšie riešiť také zastávky , lebo pre druhý autobus ak je dlhá len 19m je už tá bezbarierovosť neriešená.
tomas153cv
Takisto, presne ako ste povedali, era mechanik a hlbokeho podtacania je davno za nami, ale aj tak nepoznam nikoho kto by chodil na volnobeh. Lokalne minimum sa nachadza v oblasti kurtiaceho momentu(ak to preratame na otacky), z coho logicky znie ze linearne rastuca spotreba je do takej miery, do akej "linearne" stlaca vodic akcelerator a exponencialne rastie s otackami vystupneho hriadela priamej prevodovky(tzv. rychlost vozidla).
Cize ak sa skolenie aj vykona, aky bude mat efekt? Prispeje to v spravnej miere k rozlicnym veciam? Napr. AdBlue, spotreba, opotrebovanie vozidla...atd
A ako sa to prejavi na tom novom voze? Pride Tector s Voithom a zazracne odstrani vsetky problemy? Rozhodne si nemyslim. Jeden kus...ok ale ked ich pride viac a nebude to dobre? To uz niesu ani otazky na Vas pan inzinier, skor su to take basnicke otazky do blba na ktore isto nebudem mat odpoved.
Inak po stylistickej stranke si myslim ze je ta diplomovka skutocne dobra, po obsahovej(kedze som ju nevidel celu) to nemozem sudit, ale pracoval s realnymi datami, cize je tak dobra ako len moze byt...ale stale tam chyba to " sadni si za ten volant a chod sa vozit a potom si to chod rozobrat ". U prac takehoto typu je to nemoze a ani sa to nerobi, ale dotvorilo by to celkovy obraz. Takto tu mame len porovnany Trencin a Londyn...