Reply on: Duški Kubov #1492:
Teraz ale nenápadne podsúvaš tézu, že prepojenosť VÚC-dopravca a dopravca-výrobca je niečo ojedinelé a náhodne spôsobené prítomnosťou jedného človeka. Lenže vidiac počíňanie v iných krajoch, tam je to isté len v bledomodrom. Bezzubý VÚC s vplyvom správnych ľudí a konexiami na správne oblasti, extrémne podelený trh, zaujímavé väzby do mestečka pri Mochovciach, akože spásonosné súťaženie s pofidérnym výsledkom... Kým sa nezmení širšie nastavenie spoločnosti, výmena jedného panáka za iného veľa nevyrieši, lebo nitky v pozadí sa nepotrhajú.
A úprimne, východ si volí istoty príliš dlho, ale ľudia stále nechápu, kam ich to vedie. Ale to už je mimo rámec toho fóra.
-----
(poznámka pod čiarou - PO a HE boli tiež o nekalosti? Neboli to skôr vytĺkané politické body formou zamestnanosť, obnova za lacno, domáci priemysel? Lebo veď to by tiež išli popradskou cestou a nevrátili sa k iným, či? A hlavne do toho vôbec nezapadá Lučenec či Žilina)
Viko
S tým Ruskom je to tiež také všelijaké - už mali minimálne dve tamojšie fabriky ma kooperáciu, ale s prvou to padlo a v druhej to tiež nevyzerá na skutky. Dva známe vozy z r. 2012, čo tam šli, mali motory Euro4+, takže na pokračovanie výroby nepotrebujú čakať na novú administratívu, akurát nechápem, ako sa zvládlo prihlásiť ich s takou normou u nás a až následne exportovať.
Zaujímavé však je, že pre Pegasus je od 11/2012 rozšírené schválenie aj pre motor Iveco. Vie sa o voze v takej verzii?
----
Duški: tvoja pochybnosť ohľadom schválenia je čisto názorová alebo sú tam dáke vážne prekážky?