Reply on: Duški Kubov #1492:
Teraz ale nenápadne podsúvaš tézu, že prepojenosť VÚC-dopravca a dopravca-výrobca je niečo ojedinelé a náhodne spôsobené prítomnosťou jedného človeka. Lenže vidiac počíňanie v iných krajoch, tam je to isté len v bledomodrom. Bezzubý VÚC s vplyvom správnych ľudí a konexiami na správne oblasti, extrémne podelený trh, zaujímavé väzby do mestečka pri Mochovciach, akože spásonosné súťaženie s pofidérnym výsledkom... Kým sa nezmení širšie nastavenie spoločnosti, výmena jedného panáka za iného veľa nevyrieši, lebo nitky v pozadí sa nepotrhajú.
A úprimne, východ si volí istoty príliš dlho, ale ľudia stále nechápu, kam ich to vedie. Ale to už je mimo rámec toho fóra.
-----
(poznámka pod čiarou - PO a HE boli tiež o nekalosti? Neboli to skôr vytĺkané politické body formou zamestnanosť, obnova za lacno, domáci priemysel? Lebo veď to by tiež išli popradskou cestou a nevrátili sa k iným, či? A hlavne do toho vôbec nezapadá Lučenec či Žilina)
Viko
Keby to boli pozície do dielní, tak to neriešim. Lenže oni začali do Levoče zháňať lakýrnika, kontrolóra výroby, pracovníka montážnej linky, konštruktéra-projektanta (výrobných výkresov) apod. A keď si to dám do kontextu s článkom https://www.kwds.at/en/news/newsarticles/detail/citybus-von-troliga-bus-punktet-durch-das-allison-automatikgetriebe-mit-optimiertem-kraftstoffverbra/ tak to pôsobi celkom zaujímavo...