Troliga bus spustil novú verziu stránky, texty síce pomenili menej než by sa žiadalo, ale miesto univerzál obrázku Fenixa tam pribudli vcelku pekné fotky prevádzkových vozov spod tatranských končiarov.
Hlavne ma však šokovala nová sekcia - vyzerá to, že idú skúšať šťastie s distribúciou tureckých midibusov Karsan... Vie sa niečo viac v miestnych končinách?
Hlavne ma však šokovala nová sekcia - vyzerá to, že idú skúšať šťastie s distribúciou tureckých midibusov Karsan... Vie sa niečo viac v miestnych končinách?
stefco
Tvoje nápady v podstate hodili do koša, lebo šak bude priekum, ten nám povie čo a ako. Šak ono fajn, je to štandardný postup, ale zaujímalo by ma akým spôsobom ten priekum budú robiť. Čísla zo strojčekov nedokážu podať relevantné údaje, v rámci ktorých by sa dalo uvažovať o nejakom novom trasovaní MHD.
Ten druhý prívlastok sociologický ..., no tu už by sme sa mohli niekam dostať, ale nech to zas nie je typu "vyplňte dotazník" na internete. Kto bude smerodajná skupina? Nikdy sa nebude dať vyhovieť každému, a ako z týchto názorov spraviť niečo univerzálne tak to sa tvorcovia zapotia.
U nás v SNV urobili tiež "výskum" a tam zistili, že keďže sídlisko Mier je najväčšie, tak že si zaslúži najviac spojov. A preto na linku MHD č.6 odporučili nasadiť hafo spojov, no a v súčasnosti jazdí na tej linke až 1 spoj. Je to zaujímavé, že vtedy sa na môj názor nikto nepýtal, len odrazu prišli hotové výsledky a podľa nich sa začalo riadiť.
V Popradskej MHD sa vyznáš, myslím, veľmi dobre, keď si sa angažoval a šiel až za "hradnými" pánmi, a osobne mi je to ľúto, že sa budú odvolávať len na prieskum.
Jasné, oni to potom dajú aj na pripomienkovanie, ale je otázka opäť, či len na Radnicu s tým či s návrhom súhlasia a či budú schopní to "zatiahnuť" alebo či si ohľadne toho pokecajú aj s ľuďmi povedzme niekde na mestských výboroch.
Opäť skúsenosť zo SNV: Prieskum priniesol nejaké novinky, ale "hurá systém" zvíťazil, pripomienkovanie veškeré žiadne a tak sa hneď uplatnili nové pravidlá. No len dnes z tých pravidiel u nás nezostalo skoro nič.