Jednak mám k Prešovu iné väzby?, jednak tam tá MHD funguje fakt dobre, jednak čo poznám prešovčanov (a pár desiatok ľudí to je), tak to fakt nie sú takí "šaľeni" na akých som zvyknutý na východe ako na štandard a okrem toho Prešov patrí medzi mestá, ktoré som si obľúbil hneď pri prvej návšteve bez nejakého zjavného dövodu - napr. Jihlava, Zlín, Brašov, Sibiu - prost mi boli na prvý pohľad sympatické. Na rozdiel od nich mi nikdy neprirástol k srdcu napr. Bardejov, hoci je to krásne historické mesto, jednoducho ma nechytilo.
Flashko skončilo na prelome rokov 1999/2000. Trolejbus č. 98 dostal potom obnovený červeno-krémový náter, neskôr po GO dostal a dodnes jazdí v nátere mestskom.
ALL: Tak teraz sa vám čestne priznávam - to je prúser! V zálohe som mal na update pripravenú tú jednu fotku CityBusu, ktorú som chcel doplniť inými fotkami. Kvôli diplomovke som sa však rozhodol dnešný update odrieknuť, ale ani k tomu som sa nedostal a doslova bez môjho chcenia sa tam objavil ten megaupdate s jedinou (i to nie najkvalitnejšie upravenou) fotkou.
Ctenému obecestvu sa ospravedlňujem. V prvom momente som chcel update zmazať, ale to by asi nebolo správne, tak som ho nechal. Kvalitu fotky neskôr hádam upravím. A nateraz sa aspoň zbežne na tú reklamu pozrú tí, čo v ankete hlasovali, že reklamu na CityBuse ešte nevideli
S499.1023: Ty vieš tak krásne pohladiť náš prešovský lokálpatriotizmus... počuť od rodeného Bratislavčana, že sme oáza civilizácie v rámci Balkánu, to je vážne extrémne príjemné
Dopravak:Presov nastastie je oazou civilizacie na Balkane a balkanske zvyky sa tam prejavuju len vselijakymi geometrickymi obrazcami vystrihanymi zo samolepiacej folie.Ziadne farebne folie podla uvazenia vodica,ziadne CDcka:-).
Sarko: Nevidel si ešte historizujúce trakčné stĺpy na Mostovej.
Pre predstavu na klasické škaredé stĺpy trakčného vedenia v súčasnosti sú inštalované ako keby nejaké oblečenie z kovu a tak dostávajú veľmi pekný výzor.
Papyr:Kruta strasidelna bola asi montaz.Vo Svajciarsku jazdia po podvesnych armaturach 60 rokov rychlostou 50 km/h.Cim chcem povedat,ze podvesne armatury z takychto reko netreba zahodit ale pouzit prave napr. na konecne.
Pokial myslis krizovatku Masarykova x Plzenska, tak tam boli od instalacie vedenia v 1988 az do rekonstrukcie podvesne trubkove vyhybky. Na samotnom Ciernom moste nebol nikdy triangel, iba proste pripojenie v smere do mesta, spociatku s Kremnicami, potom jeden cas tam ziadna krizovatka nebola (stopa rovno smer ZST bola znesena), potom sa tam nasadili podvesne krizovatky a konecne v roku 2001 pri rekonstrukcii sa tam (spolu s kr. Masarykova x Plzenska) osadili rychloprejazdne Elektrolajny, pricom vtedy po prvykrat bola zavesena aj stopa v smere Skultetyho-ZST, cim sa krizovatka na Ciernom moste stala uplnym trianglom.
Vladimir:Nie je rozpor.Ja suhlasim s tym,ze displeje su dolezitejsie ako reko nejakej otocky.Ale keby naaaahodou DPMP niekde vyhrabal zbytocne tri milioniky,tak by som vedel poradit,co s nimi:-).Vsak napriklad vyhybky do otocky S.III by sa mohli pouzit z tej velkej krizovatky pri Hot.Saris.Mimochodom,ake armatury boli pred reko na Cier.Moste alebo hore ako sa odbocuje zo solivarskej trate na Sekcov?
Nooo... ja si myslím, že tu nejde o to, ako rekonštrukcie časovo rozvrhnúť a dopravne zreorganizovať, ale najmä o to, z čoho ich zaplatiť A toho roku je už investícií viac ako dosť.
Vladimir:Otocka Sidlisko III je skutocne mimoriadne ohyzdna aj z pohladu poctu stlpov a hlavne pre mna ako uchyla na trakcne vedenie aj z hladiska tu pouzitych zostav.Plne suhlasim s tym,ze otocky su v poradi dolezitosti to posledne ale sucasny stav tr.ved. v PO je uz taky dobry,ze zvysne zvratenosti (Na Ostrovceku,napojenie vozovne a podobne) by sa dali v pohode zmaknut pri nocnych nahradach T antabusmi a maximalne dvoma-troma vikendovymi vylukami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr