Ma niekto nove informacie ohladom ocakavanych elektriciek ?
V rokoch 2014 a 2015 bolo do Košíc dodaných 33 električiek tohto typu. Prvá električka bola dodaná 24. júna 2014, posledná v októbri 2015. Od roku 2017 prebiehala dodávka 13 kusov z opcie. Tie dostali evidenčné čísla 834 - 846. Posledné vozidlo TWT/Pragoimex Vario LF2+ bolo zaradené do premávky 28. februára 2018. Nákup električiek bol realizovaný vďaka získaniu nenávratných finančných príspevkov z fondov Európskej únie.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 801 – 833 | 2014 – 2015 | 2014 – 2015 | — | 33 |
2. | TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 834 – 846 | 2017 | 2017 – 2018 | — | 13 |
Spolu | 2014 – 2017 | 46 |
Dĺžka | 22600 mm |
---|---|
Dĺžka so spriahadlami | 23700 mm |
Šírka | 2480 mm |
Výška | 3185 mm |
Pracovná výška | 3590 mm |
Výška podlahy | 350 mm (2. a 3. dvere)
650 mm (1. a 4. dvere) |
Rázvor | 1900 mm |
Počet dverí | 4 |
Počet miest na sedenie | 44 |
Počet miest na státie | 131 (5 os/m2)
210 (8 os/m2) |
Celkový počet miest | 254 |
Pohotovostná hmotnosť | 30000 kg |
---|---|
Celková hmotnosť | 47780 kg |
Elektrická výzbroj | Škoda Electric, s asynchrónnym prenosom výkonu |
Motor | Pragoimex TAM 1003C/K (600 V), 4-pólový asynchrónny motor |
Výkon motora | 70 kW |
Počet motorov | 6 |
Celkový výkon | 420 kW |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
110mat110
Jeden zasadny vyznam plneNP elektricka ma. Kosicka geriatria stale nastupi cez dvere kde je najviac schodov. Takze elektricka bez schodov teoreticky pojde prazdna kedze dochodcovia si pockaju na T3ku. Ocividne si potrebuju dokazat ze stale maju na to, lozit po schodoch.
Aky je rozdiel medzi variom lf2 a lf2+? Kedze brno nakupilo lf2 za asi 70000€