Ma niekto nove informacie ohladom ocakavanych elektriciek ?
V rokoch 2014 a 2015 bolo do Košíc dodaných 33 električiek tohto typu. Prvá električka bola dodaná 24. júna 2014, posledná v októbri 2015. Od roku 2017 prebiehala dodávka 13 kusov z opcie. Tie dostali evidenčné čísla 834 - 846. Posledné vozidlo TWT/Pragoimex Vario LF2+ bolo zaradené do premávky 28. februára 2018. Nákup električiek bol realizovaný vďaka získaniu nenávratných finančných príspevkov z fondov Európskej únie.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 801 – 833 | 2014 – 2015 | 2014 – 2015 | — | 33 |
2. | TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 834 – 846 | 2017 | 2017 – 2018 | — | 13 |
Spolu | 2014 – 2017 | 46 |
Dĺžka | 22600 mm |
---|---|
Dĺžka so spriahadlami | 23700 mm |
Šírka | 2480 mm |
Výška | 3185 mm |
Pracovná výška | 3590 mm |
Výška podlahy | 350 mm (2. a 3. dvere)
650 mm (1. a 4. dvere) |
Rázvor | 1900 mm |
Počet dverí | 4 |
Počet miest na sedenie | 44 |
Počet miest na státie | 131 (5 os/m2)
210 (8 os/m2) |
Celkový počet miest | 254 |
Pohotovostná hmotnosť | 30000 kg |
---|---|
Celková hmotnosť | 47780 kg |
Elektrická výzbroj | Škoda Electric, s asynchrónnym prenosom výkonu |
Motor | Pragoimex TAM 1003C/K (600 V), 4-pólový asynchrónny motor |
Výkon motora | 70 kW |
Počet motorov | 6 |
Celkový výkon | 420 kW |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Kona
110mat110: Za to, že Pragoimexu poskytnú celý voz a že si to naviac kompletujú v Brne sami (jednak priamo v dielňach v Medlánkach, jednak tam majú stále funkčné Královopolské strojírny), tak ich to predsa len vyjde lacnejšie.