Reakcia na: Vladimír #892:
Presne tak, ja ešte podotknem, že tunajšia samospráva pre nových investorov ponúka pozemky za smiešnych 50Sk/1m2. A napokon sa tu rysuje aj dosť veľký škandál. Keď sa v spolupráci s Maďarskom podarí vybudovať diaľnicu Miškolc-Košice, bude to jasný signál, že Bratislava úlohu mladého hlavného mesta nezvládla.
Čo sa týka 5101, prebrali ho vodiči z 5006, takže sa zdá, že na L29 sa bude objavovať častejšie. Myslím si, že je celkom dobré, že na tej linke bude, pretože pre telesne postihnutých ľudí budú konečne bližšie obľúbené výletné miesta ako Čermeľ, Bankov, Anička, Suchá dolina, Hradová a ZOO. Len keby mohli byť označené aj garantované spoje.
Dopravák
Dopravný podnik mesta Košice, a. s. si dnes na podnikovej oslave pripomenul dve významné etapy v živote podniku. Je to 90 rokov od začatia prevádzky električkovej nákladnej koľajovej dopravy a 10 rokov odo dňa, keď trasu Sídlisko dargovských hrdinov - Námestie maratónu mieru po prvýkrát absolvovali trolejbusy. Základy súčasného DPMK sa začali klásť ešte vo vtedajšom Uhorsku a ako prvá sa zaviedla prevádzka osobnej konskej železnice, po nej prišla električková nákladná doprava a v roku 1914 sa rozšírila i na električkovú osobnú prepravu. Mimochodom, práve včera uplynulo 25 rokov od veľkej tragédie, pri ktorej pri amfiteátri v útrobách električky č. 6 prišlo o život 9 ľudí.
lia
Tak toto napísal Košický večer - neviem odkiaľ čerpal autor info -10 rokov odo dňa, keď trasu Sídlisko dargovských hrdinov - Námestie maratónu mieru po prvýkrát absolvovali trolejbusy.