Na dni otv. dveri som si vsimol, ze tam ma ten 186 kW motor. Myslim, ze to je o 1 kW viac (mozno menej) ako ma Irisbus.
Bol som sa povozit na 5101, ale vodic s nim isiel, ako s nakladom krehkej keramiky
Vobec som si neuzil ten motor... A isiel som dnes 3526, ale aj ten isiel veeelmi opatrne... Este by som rad zachytil nove Irisbusy. Preco vsetko dali na 29-ku???
Chalani, pozistujte, co to ma ta nasa 5101 za motor. Pokial ma DAF, su iba dve moznosti:
- DAF PE 183C1 s 186 kW, 9,186 l
- DAF PE 228C s 231 kW, 9,186 l
Ja mam pocit, ze na 12m bus bud taha s vykonnejsim motorom, ale moze to byt subjektivny pocit. Je mozne aj, ze len vodic skusal jeho akceleraciu .
Vidis, my sme si predstavovali, ze chodite kazdy den do parlamentu, na urad vlady a na ministerstva, zatialco vy chodite kazdy den do roboty, aby my sme mali co jest, kedze robotu nemame
Toto je typicka reakcia Bratislavcana... A to z pol miliona ludi, ktori su denne v BA je skoro tretina mimobratislavskych. Nehnevaj sa, ale takisto sa k tomu nebudem vyjadrovat, politika na stranky MHD nepatri.
Konecne som si po dlhsom case prisiel na svoje a zajazdil si na T6-ke . Najprv som si to rozfofroval na rychlodrahe az na 75 km/h, no vo vytrzeni som prehliadol usekovy delic (i ked len na 1. stupen) a takisto peressku vyhybnu, ktorou som nechtiac prefrcal viac ako 60 km/h . V meste sa uz trochu smykalo, takze pri zimnom stadione som musel pouzit kolajovky, ale zastavil som presne . Cestou spat som opat chytil sekciu, ale znova len na 1. stupen. Dobry vodic by asi zo mna nebol...
Vladimír: Nie, len vy si to celé na východe predstavujete tak, že 450.tisíc bratislavčanov chodí každý deň do parlamentu, na úrad váldy a na ministrestvá a presviedča úradníkov aby bolo všetko v BA. Tak to sa teda hlboko mýlite. My vás proste vydíme ako čiernu dieru na prachy a chcem sa tu mať lepšie. Chceme mať lepšiu MHD, cesty, parky, plavárne,...
Radšej túto tému skončime. V mnohom, čo si napísal, sa s Tebou hlboko nezhodujem, ale nechcem vyrývať. Osobne si však myslím, že o problémoch východu nemáš ani len hmlistú predstavu.
THE END
Sarko: A to má na tých investoroch zarábať. Ja by som im tie pozemky dával aj za korunu za hektár ak vytvoria aspoň 200 pracvných miest a udržia ich 5 rokov.
A v čom nezvldála Bratislava svoju úlohu mladého hlavného mesta? V Tom, že vyčlenila prachy na také spojenie. V tom, že si uvedomuje potrebnosť spojenia východu so západom a je jedno, či to pôjde cez SR alebo Maďarsko? V tom?
Sarko: Tak neviem, či by bolo logické stavať dialnicu od Košíc do Bratislavy. Asi by to nemalo žiaden účinok, pretože investora by nezaujímalo to, že niekde od Ke po Poprad je dialnica ak sa sňou nedostane ďalej. Je logické, že sa stavia od Bratislavy smer východ. Okrem iného ide sa staviať rýchlostná komunikácia od Košíc po Maďarské hranice a spojenie bude cez Maďarsko. Mala by byť hotová do dvoch rokov.
A v čom je BA centralistická. To ako ministerstvá a úrady majú byť rozložené po celom Slovensku a tak. Tak si to predstavujete? No len vám pripomeniem, koľko východniarov máme v parlamente a vo vláde.
Re #892 Vladimír: Samozrejme má byť v záujme štátu aby bola dialnica od západu až po východ.
Ale viem si predstaviť inú situáciu. Keď BSK vytvoril kanceláriu v Bruseli a ponúkol ju ostatným samosprávnym krajom k užívaniu. Potom Prešov i Košice hrdo vyhlásili, my nepotrebujeme Bratislavu, vytvoríme si vlastnú kanceláriu a pripojili sa k nim aj ostatné kraje. Do teraz sa tak nestalo, len KE sa umúdrili a začali bratislavskú kanceláriu využívať. Prešov nie. Nemyslíš si, že tu je hrdosť výslovne pi.ovinou. Okrem iného jedna kancelária pre 8 krajov výde jedného lacnejšie ako keby ju mal financovať sám.
Rovnaké podmienky boli v roku 1993. Keby vtedy prebehla FD, tak dnes by ste nemali žiadne prachy. Pretože by sa nič nezmenilo, tu by sa produkovalo a vy by ste nežili z Bratislavských prachov. A nesúhlasím s tým, aby Bratislava prichádzala o svoje prachy ďalších 20 rokov, kým nás v trvobe HDP dobehnete a kým sa podmienky vyrovnajú.
Re #891 Nodes: No neviem, či by sa im oplatilo odísť. Investovali do strojov a iných zariadení. Zamestnávajú 16.000 ľudí, ktorí majú 13. a 14. plat, podiel zo zisku a iné výhody. Je to vždy lepšie ako Rezešovo tunelovanie.
Presne tak, ja ešte podotknem, že tunajšia samospráva pre nových investorov ponúka pozemky za smiešnych 50Sk/1m2. A napokon sa tu rysuje aj dosť veľký škandál. Keď sa v spolupráci s Maďarskom podarí vybudovať diaľnicu Miškolc-Košice, bude to jasný signál, že Bratislava úlohu mladého hlavného mesta nezvládla.
Čo sa týka 5101, prebrali ho vodiči z 5006, takže sa zdá, že na L29 sa bude objavovať častejšie. Myslím si, že je celkom dobré, že na tej linke bude, pretože pre telesne postihnutých ľudí budú konečne bližšie obľúbené výletné miesta ako Čermeľ, Bankov, Anička, Suchá dolina, Hradová a ZOO. Len keby mohli byť označené aj garantované spoje.
Co sa tyka dialnic...keby sa bolo pokracovalo vo vystavbe aj od roku 1998, mohla by uz byt situacia ina. Nehovorim, ze by uz bolo dokoncene spjenie
BA - KE, ale viac km by uz bolo. Tak, jak sa vtedy vysmievali z dialnicneho programu, tak sa teraz do stavby pustili.
Presne tak! J si vie asi len ťažko predstaviť situáciu, keď samospráva hľadá v zahraničí kontakty, pozýva návštevy na Slovensko, vybavuje, presviedča, ponúka... A potom sa niekto z investorov spýta na diaľnicu... Častokrát to skončí tak, že investor sa nechá presvedčiť na Slovensko, ale investuje na západnom Slovensku.
Keď J vyhlási, že je v záujme východoslovenských miest a obcí vybuovať si z vlastných zdrojov diaľnicu, asi sa rozosmejem.
Fiškálna decentralizácia, a to som už povedal tisíckrát, je dobrá vec, ale všetky regióny musia mať rovnaké štartovné podmienky.
A teraz späť k MHD:
Všimol som si novinku o nových busoch. SU 12 sa v prvý deň objavil na L29. Znamená to, že tu zakotví natrvalo?
Ano, Steelu sa dari. Ktovie, co bude, ked sa amikom skoncia danove prazdniny. Myslis, ze sa im bude chciet calovat dane?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.