Reakcia na: Papyr #156:
Zaujimalo ma, ako je to s cenami na trase Kosice-Praha, tak som zavital na zel. stanicu, kde som sa prekvapeny dozvedel nasledujuce cifry (s DPH):
KE-PH II.trieda => 1.196,- Sk
KE-PH I. trieda => 1.794,- Sk
KE-PH II.tr.+"Z"=> 906,- Sk ("Z-karta" jednorazovo 170,- Sk/rok)
KE-PH I. tr.+"Z"=> 1.359,- Sk ("Z-karta" jednorazovo 170,- Sk/rok)
lezadlo KE-PH => +187,- Sk
lozko KE-PH => +339,- Sk
Na priplatky R, IC a EC som sa uz nepytal, lebo som stratil rec...
Sarko
Na zaklade Tvojho prispevku #181 som premyslal, ako precislovat buduce T-linky, aby sa urobilo co najmenej zmien, ale sucasne, aby v tom bol aj nejaky system.
Nakoniec som dospel k zaveru, precislovat medzi sebou iba 4 autobusove linky s tym, ze ostatne by zostali tak ako existuju dnes, pricom pri buducej akejkolvek reorganizacii MHD sa to uz buducich T-liniek nedotklo:
L11 => povodna linka, ale po zmene na T s presmerovanim cez Torysku a Popradsku na Lunik VIII
L12 => bez zmeny
L13 => povodna L37
L14 => povodna L34
L15 => bez zmeny
L16 => bez zmeny
L17 => povodna L27
L18 => bez zmeny
L19 => bez zmeny
L20 => povodna L30
Precislovane A-linky by sa samozrejme zmenili vzajomne, t.j. L27 (ex L17), L30 (ex L20), L34 (ex 14) a L37 (ex L13).
Tymto krokom by sme ziskali ucelenu mnozinu urcenu pre T-linky (11 az 20) a na buducich T-konecnych zaujimave dvojice T-liniek =>
Sidl. Tahanovce - L11 a L13
Podhradova - L12 a L16
Lunik VIII - L11 a L15
Garaze VSA - L13 a L16
Nad Jazerom- L17 a L19
Exnarova - L15 a L20
Nad sucasnymi L70, L71 a L72 som sa nezamyslal, mozno by mohli zostat tak ako su, ved v podstate nekopiruju ziadnu povodnu autobusovu linku.