Reakcia na: Papyr #192:
No ano, to je pravda, aj Presov v tom ma v podstate system. Nebol by som vsak rad, kedy sme v KE v tomto smere boli uplne nesystematicki. Plzensky system by som vsak nepovazoval za nejaky vzor, pretoze vzostupny system cislovania liniek podla dolezitosti trakcie (najpr elektricka, potom trolejbus a nakoniec autobus) je podla mna uplne logicky a prirodzeny.
Ciselnu radu 10-20 by sme vedeli v KE dosiahnut precislovanim iba 4-och autobusovych liniek. Zaujimal by ma Tvoj nazor, ako by si riesil linky c. 70-72. Podla mojho narozu by mohli zostat ponechane po vzoru presovskych liniek 17, 30 a 38 .
Ad #191:
Mal by si si trochu precitat aj ostatne prispevky a zistil by si, ze mnohe argumenty BM, ktore mu v tomto, ale aj v predoslych prispevkoch vytykas, uz boli protiargumenty vyslovene .
Vladimír
Skrátka, pri terajšej ceste číslovania nás v budúcnosti čaká okamih, keď všetky známe, klasické a cestujúcimi poznané linky padnú. Košice sa premenia na Bratislavu, kde domáci nevedia, čo kam ide. Myslím, že Blaváci už stokrát prekliali tzv. oblastné číslovanie liniek a podobné "systémy". Žiaľ, zrejme aj Košice budú musieť najprv vyskúšať chaos a potom uznať, že pôvodný systém bol lepší. Ale to už, podobne ako v BA, nebude cesty späť.
Ad reorganizácia linkového vedenia: Veľké nádeje jej neprikladám. DPMK zásadne odmieta električku ako nosnú dopravu a preto každé nové vedenia postavené na starých základoch je len kozmetickou úpravou, ktorá síce môže situáciu zlepšiť, ale nie definitívne vyriešiť.