Nie, ja nesuhlasim, aby sa trolejoval usek Mlynska basta-Zel. stanica, tu bude predsa elektrickova trat Nam. MMM-Zel. stanica a elektrickova linka Lunik VIII-Nam. MMM-Zel. stanica to krasne zvladne aj za trolejbus!
Ja si od pripadnej zmeny cislovania (aspon takeho, ako som uviedol v #185) slubujem vacsi poriadok a lepsiu prehladnost liniek. Takyto system umozni aj ine moznosti cislovania autobusovych liniek v pripade reorganizacie, resp. pri znizovani ich poctu. Umozni napr. oblastne cislovanie liniek vychadzajucich, resp. prechadzajucich cez 4 hlavne terminaly (Nam. osloboditelov, Nam. MMM, Zel. stanica, Amfiteater). Kedze nemame take mnozstvo liniek ako BA, chaosu sa neobavam, naopak, umiestnenie mojho navrhu v Ikarusovej SOC-ke na 2. mieste vo finalnom narodnom kole sa priam nuka, aby sa urobila podrobna analyza.
Napokon, zober si len taky priklad, pride nejaky zaujemca, ktory kosicku prevadzku nepozna, si bude chciet prejst T-siet a ma dve moznosti:
- uceleny subor liniek, vie kolko liniek mame a ake cisla liniek ma vyhladavat;
- chaoticky subor liniek, nevie kolko liniek mame (ani A), nevie ake dalsie linky su trolejbusove, preto si ich musi dohladat v scheme MHD.
Sarko
Nesuhlas. Preco tahat do Myslavy 15 min. interval, ked tam staci 30 min.? Zase 30 min. interval na L72 by sa zle prekladal, preto Vlada napadla myslienka:
L70 => Lingov-Nam.osloboditelov;
L72 => Myslava-Trolejbusova.
Teoreticky by to mohlo byt aj opacne (co by asi Tebe vyhovovalo viac):
L70 => Myslava-Trolejbusova;
L72 => Lingov-Nam.osloboditelov,
lenze Vladimir chcel svojim navrhom ponechat povodne trasovanie L70 (s predlzenim na Nam.oslob.), co je vsak logickejsie, nez druha moznost, ktoru som uviedol.