Sarko: No este som nepočul zo žiadneho iného mesta aby si ľudia vyrábali štikače
#1057 Vladimír: No ja by som nástup prvými dvremi urobil u nás na linkách ako L38, 29, L28, L91, L191, L37, L53,... Samozrejme až po prehode do II. pásma. Revízory by sa tak mohli venovať len I. pásmo. Ideálne by bolo keby si revízora stretol raz za mesiac. To ťa v Ba výjde 1400,- a za 1500,- je električenka.
Ako názoné ukážky?! Myslíš článok ala Nový Čas a jeho blud, že si ľudia kreslia čísla na lístky lebo vedia kedy asi budú nastupovať? A že si lístky namáčajú v acetóne či Save? Potom keď sa pýtali revízora tak povedali občas je to vidieť u študentov ale lahko sa to zistí, bo okrem čísielok to robí aj dierky a nikdy sa netrafíš rovnako
#1057 Vladimír: No ja by som nástup prvými dvremi urobil u nás na linkách ako L38, 29, L28, L91, L191, L37, L53,... Samozrejme až po prehode do II. pásma. Revízory by sa tak mohli venovať len I. pásmo. Ideálne by bolo keby si revízora stretol raz za mesiac. To ťa v Ba výjde 1400,- a za 1500,- je električenka.
Ako názoné ukážky?! Myslíš článok ala Nový Čas a jeho blud, že si ľudia kreslia čísla na lístky lebo vedia kedy asi budú nastupovať? A že si lístky namáčajú v acetóne či Save? Potom keď sa pýtali revízora tak povedali občas je to vidieť u študentov ale lahko sa to zistí, bo okrem čísielok to robí aj dierky a nikdy sa netrafíš rovnako
Sarko
To síce spĺňa svoj účel, ale svojím spôsobom je tiež obmedzujúcim faktorom. Sarajevský podnik, kde sa povojnoví zruinovaní čierni pasažieri rojili ako kobylky, to vyriešil geniálne, žiadne obmedzovanie, ale na každom kroku sú revízori. Za týždeň som vykonal x-jázd, ale len asi raz alebo dvakrát sa mi pošťastilo revízora nestretnúť. A každý si tam poctivo štiká.
K prestupnej tarife:
Chalani, ktokoľvek budete vymýšľať čokoľvek, tak len nech je elektrická trakcia nosná a zvyšok ako doplnok! Jasné, že električky nebudú ziskové a využívané, keď tu máme nezmyselnosti ako súbežné vedenie autobusov s rýchlodráhou, na Moldavskej ceste, Južnej triede, Slaneckej a čiastočne B. Němcovej a v Barci.