Reply on: janosko #1068:
No to mi vaša šéfka tvrdí, že pri niektorých obmedzeniach obmedzenie ako také nebolo potrebné, ale že sa pozerala do nejakého predpisu, že v niektorých oblúkoch na tratiach z BKV panelov je údajne konštrukčná rýchlosť do 30 km/h...
Že sa 10 rokov po týchto úsekoch jazdilo a občas aj načierno jazdí aj 50 km rýchlosťou a nikdy sa nič nevykoľajilo, tak to na to nemám slov a vulgárne slová si odpúšťam.
![😕](/data/img/emoji/1f615.png)
Sarko
To síce spĺňa svoj účel, ale svojím spôsobom je tiež obmedzujúcim faktorom. Sarajevský podnik, kde sa povojnoví zruinovaní čierni pasažieri rojili ako kobylky, to vyriešil geniálne, žiadne obmedzovanie, ale na každom kroku sú revízori. Za týždeň som vykonal x-jázd, ale len asi raz alebo dvakrát sa mi pošťastilo revízora nestretnúť. A každý si tam poctivo štiká.
K prestupnej tarife:
Chalani, ktokoľvek budete vymýšľať čokoľvek, tak len nech je elektrická trakcia nosná a zvyšok ako doplnok! Jasné, že električky nebudú ziskové a využívané, keď tu máme nezmyselnosti ako súbežné vedenie autobusov s rýchlodráhou, na Moldavskej ceste, Južnej triede, Slaneckej a čiastočne B. Němcovej a v Barci.