Sarko: No este som nepočul zo žiadneho iného mesta aby si ľudia vyrábali štikače
#1057 Vladimír: No ja by som nástup prvými dvremi urobil u nás na linkách ako L38, 29, L28, L91, L191, L37, L53,... Samozrejme až po prehode do II. pásma. Revízory by sa tak mohli venovať len I. pásmo. Ideálne by bolo keby si revízora stretol raz za mesiac. To ťa v Ba výjde 1400,- a za 1500,- je električenka.
Ako názoné ukážky?! Myslíš článok ala Nový Čas a jeho blud, že si ľudia kreslia čísla na lístky lebo vedia kedy asi budú nastupovať? A že si lístky namáčajú v acetóne či Save? Potom keď sa pýtali revízora tak povedali občas je to vidieť u študentov ale lahko sa to zistí, bo okrem čísielok to robí aj dierky a nikdy sa netrafíš rovnako
#1057 Vladimír: No ja by som nástup prvými dvremi urobil u nás na linkách ako L38, 29, L28, L91, L191, L37, L53,... Samozrejme až po prehode do II. pásma. Revízory by sa tak mohli venovať len I. pásmo. Ideálne by bolo keby si revízora stretol raz za mesiac. To ťa v Ba výjde 1400,- a za 1500,- je električenka.
Ako názoné ukážky?! Myslíš článok ala Nový Čas a jeho blud, že si ľudia kreslia čísla na lístky lebo vedia kedy asi budú nastupovať? A že si lístky namáčajú v acetóne či Save? Potom keď sa pýtali revízora tak povedali občas je to vidieť u študentov ale lahko sa to zistí, bo okrem čísielok to robí aj dierky a nikdy sa netrafíš rovnako
Vladimír
zo smeru KAVEČANY, ČERMEĽ, ŤAHANOVCE
ukončenie na zastávke Sever - štadión Lokomotívy, prestup na električku smer Nám. Maratónu Mieru. Zo smeru Kavečany prichádza do úvahy možnosť prestúpiť aj na nosnú autobusovú linku z Podhradovej.
zo smeru DŽUGĽA
už dávnejšie navrhovaný variant - obsluha MČ len trolejbusovou dopravou lokalizovanou na Trolejbusovej ul. s obojsmernou zastávkou pri Vŕbovej ul. (HM TESCO - vchod).
zo smeru KOŠICKÁ NOVÁ VES
ukončenie okruhom ...Herlianska - Lingov (nástupná zast. trolejbusu) - OC Laborec - Lingov (zast. na Herlianskej) - Herlianska... Prestup na nosnú autobusovú alebo trolejbusovú linku v smerovaní Sečovská - Tr. gen. Svobodu v smere na Darg.hrdinov cez Lingov (aspoň časť spojov), v smere do centra bez zachádzky.
zo smeru KRÁSNA NAD HORNÁDOM
ukončenie na zastávke Nad jazerom - OC Važec. Výstup a nástup na Slaneckej ul., dnešná zastávke autobusu smer centrum. Po výmene cestujúcich pokračovanie ...Slanecká - vpravo o 180° - Važecká - vpravo a následne vľavo - Slanecká smer Krásna... Prestup na električku smer centrum.
zo smeru ŠEBASTOVCE
ukončenie ...Osloboditeľov - Hečkova - Abovská - Gavlovičova - konečná zastávka Barca - servis. Prestup na električku, smer centrum.
zo smeru PEREŠ - LORINČÍK
ukončenie na zastávke Pereš - pohostinstvo (smer Košice) s prestupom na električku smer Košice. Nutné vybovať možnosť otočenia o 180° späť na Pereš.
zo smeru POĽOV
dosť ťažké riešenie - asi najschodnešia cesta v autobusovej linke Šaca - Poľov a späť, prestup na električku na zastávke Poľov - rázcestie. Ideálne výstavba svetelne riadenej križovatky, aspoň na dopyt chodcov.
zo smeru ŠACA
ukončenie na VA U. S. Steel alebo prestup na zastávke Šaca - Valcovne U. S. Steel (pre spoje pokračujúce do Poľova, príp. k CPR). Do budúcnosti ideálne výstavba električkovej trate ako odbočka z rýchlodráhy na zastávku Šaca - SOU s prestupom E/A na tejto zastávke.
zo smeru MYSLAVA
prestup na zastávke Myslava - Grunt pre sever Myslavy (nutné prebudovať prestupný uzol) a na zastávke Západ - Spoločenský pavilón (smer Alejová) pre juh Myslavy a Luník IX.
prípadne zberné protismerné autobusové linky Maša - Iskra - Drabova - Myslavská - Maša a opačne.
zo smeru BAŇA
prestup na zastávke Amfiteáter - možnosť ukončenia autobusu v strede kruhového objazdu na parkovisku, resp. okruhom Baňa - amfiteáter - Letná - Zimná - Čsl. armády - amfiteáter - Baňa s prestupom aj na zastávke Staré mesto - Zimná.
Pri prestupoch by bolo ideálne dbať na vytvárania v max. možnej miere postupov na jednej hrane, vyvarovať sa prechodov prestupujúcich cestujúcich cez cestu. Ideálne by bolo, aby autobus zachádzal na zastávku električky - možné pre Štadión Lokomotívy, Zimnú, OC Važec a Barcu (v príp. Lokomotívy a Barce nutné investovať do úpravy trate a nástupišťa).