Sarko: No este som nepočul zo žiadneho iného mesta aby si ľudia vyrábali štikače
#1057 Vladimír: No ja by som nástup prvými dvremi urobil u nás na linkách ako L38, 29, L28, L91, L191, L37, L53,... Samozrejme až po prehode do II. pásma. Revízory by sa tak mohli venovať len I. pásmo. Ideálne by bolo keby si revízora stretol raz za mesiac. To ťa v Ba výjde 1400,- a za 1500,- je električenka.
Ako názoné ukážky?! Myslíš článok ala Nový Čas a jeho blud, že si ľudia kreslia čísla na lístky lebo vedia kedy asi budú nastupovať? A že si lístky namáčajú v acetóne či Save? Potom keď sa pýtali revízora tak povedali občas je to vidieť u študentov ale lahko sa to zistí, bo okrem čísielok to robí aj dierky a nikdy sa netrafíš rovnako
#1057 Vladimír: No ja by som nástup prvými dvremi urobil u nás na linkách ako L38, 29, L28, L91, L191, L37, L53,... Samozrejme až po prehode do II. pásma. Revízory by sa tak mohli venovať len I. pásmo. Ideálne by bolo keby si revízora stretol raz za mesiac. To ťa v Ba výjde 1400,- a za 1500,- je električenka.
Ako názoné ukážky?! Myslíš článok ala Nový Čas a jeho blud, že si ľudia kreslia čísla na lístky lebo vedia kedy asi budú nastupovať? A že si lístky namáčajú v acetóne či Save? Potom keď sa pýtali revízora tak povedali občas je to vidieť u študentov ale lahko sa to zistí, bo okrem čísielok to robí aj dierky a nikdy sa netrafíš rovnako
Sarko
Iste, ale aj tak je potrebné v prvom rade posilniť rady revízorov, aby sa špekulácie nevyplatili v žiadnom čase. Totiž špekulanti síce môžu byť poslušní večer, ale cez deň vôbec.
Čo sa týka nosnej dopravy, na rýchlodráhe nepotrebuješ žiadnu preferenciu a na Tr. SNP sa dá nastaviť jednoduchým preprogramovaním. DPMK len musí byť priebojnejší a vedieť pritlačiť k múru Útvar správy komunikácií, ktorý tvrdohlavo trvá na súčasnom naprogramovaní preferencie (preferovaná je viacmenej IAD kvôli súvislej zelenej vlne...). Priemerná prevádzková rýchlosť električiek je prekvapujúco aj za súčasných podmienok vyššia ako rýchlosť v AD a TD, čiže ten stav sa popri rekonštrukciách zvršku môže len zlepšiť. Takže čo viac treba?!? Už len vymyslieť a schváliť kvalitné linkové vedenie.