Reakcia na: Dopravák #173:
Nesuhlas. Preco tahat do Myslavy 15 min. interval, ked tam staci 30 min.? Zase 30 min. interval na L72 by sa zle prekladal, preto Vlada napadla myslienka:
L70 => Lingov-Nam.osloboditelov;
L72 => Myslava-Trolejbusova.
Teoreticky by to mohlo byt aj opacne (co by asi Tebe vyhovovalo viac):
L70 => Myslava-Trolejbusova;
L72 => Lingov-Nam.osloboditelov,
lenze Vladimir chcel svojim navrhom ponechat povodne trasovanie L70 (s predlzenim na Nam.oslob.), co je vsak logickejsie, nez druha moznost, ktoru som uviedol.
Sarko
No tak moment, dnes nemame skolsky rok, ale prazdniny, takze v skutocnosti je na Lingov interval 5+10+5+10... min., cize onych teoretickych 7,5 min. Pokial sa vsak L70 zrusi, musia sa zmenit aj CP pre L71 a L72.
S Tvojim nazorom ohladom neprecislovavania buducich trolejbusovych liniek nesuhlasim. Trolejbusova trakcia je od zaciatku prevadzky rozlisovana a uz by som to nemenil. Aj ked uznavam, ze v Pripade Presova sa mi nerozlisovanie A a T liniek paci a je to tradicia, ktoru by si iste nemenil, to iste by si mal akceptovat aj v pripade Kosic.
Mna napadla v tejto suvislosti ina zaujimava myslienka, ale presadzovat ju nebudem, nakolko je to len fantazia . Napadlo ma, ze ELEKTRICKA TRAKCIA by mala mat ciselnu radu liniek od 1 a dajme tomu do 40. NEELEKTRICKA TRAKCIA by mala ciselnu radu od cisla 40 vyssie. Aby medzi ELEKTRICKOVOU a TROLEJBUSOVOU TRAKCIOU neboli dalsie rozdiely (E od 1 do 20 a T od 20 do 40), tak by mohli byt E linky PARNE (2, 4, 6, 8, 10..) a T linky NEPARNE (1, 3, 5, 7, 9..). Co poviete?