Nie, ja nesuhlasim, aby sa trolejoval usek Mlynska basta-Zel. stanica, tu bude predsa elektrickova trat Nam. MMM-Zel. stanica a elektrickova linka Lunik VIII-Nam. MMM-Zel. stanica to krasne zvladne aj za trolejbus!
Ja si od pripadnej zmeny cislovania (aspon takeho, ako som uviedol v #185) slubujem vacsi poriadok a lepsiu prehladnost liniek. Takyto system umozni aj ine moznosti cislovania autobusovych liniek v pripade reorganizacie, resp. pri znizovani ich poctu. Umozni napr. oblastne cislovanie liniek vychadzajucich, resp. prechadzajucich cez 4 hlavne terminaly (Nam. osloboditelov, Nam. MMM, Zel. stanica, Amfiteater). Kedze nemame take mnozstvo liniek ako BA, chaosu sa neobavam, naopak, umiestnenie mojho navrhu v Ikarusovej SOC-ke na 2. mieste vo finalnom narodnom kole sa priam nuka, aby sa urobila podrobna analyza.
Napokon, zober si len taky priklad, pride nejaky zaujemca, ktory kosicku prevadzku nepozna, si bude chciet prejst T-siet a ma dve moznosti:
- uceleny subor liniek, vie kolko liniek mame a ake cisla liniek ma vyhladavat;
- chaoticky subor liniek, nevie kolko liniek mame (ani A), nevie ake dalsie linky su trolejbusove, preto si ich musi dohladat v scheme MHD.
Vladimír
Ukončenie L70 na Bottovej je v mojom návrhu brané ako provizórium, po vybudovaní trate na Železníky by mohla pokračovať po Cassosport a na úseku Mier - Cassosport sa prekladať s L16.
Čo sa týka mojich myšlienok, keby bolo po mojom, zrušil by som číselný rad 70. Ako rodený Prešovčan nevidím pol dôvodu na to, aby linky boli číslované osobitne LEN PRETOm že sú trolejbusové. Trolejbusové linky by som číslami voľne miešal s autobusmi. T.j., po strolejovaní Podhradovej a Železníkov, žiadna L73, ale trolejbusy na L16...
Re#169 Dopravák: CP sa tvoria na ODS (Odbore dopravných služieb). Ich prípravou sa zapodievajú stále tí istí pracovníci.
Je pravda, že v KE na veľmi mnohých smeroch, kde by sa linky logicky mali vzájomne prekladať, preklady neexistujú. To je ale dôsledok úplne chorého linkového vedenia systémom "odvšadiaľ všade". Chcelo by to v prvom rade revolúciu v linkovom vedení. Menej liniek (čo menej, minimum!) a husté intervaly. Pravidlo, za ktorým si stojím: "Čo je lepšie? Tri linky s 30 min. intervalom (6x spoj za hodinu) alebo jedna linka s 10 min. intervalom (6x spoj za hodinu)? Samozrejme JEDNA linka!"
Lenže v Košiciach sa myslí stále opačne a DPMK vytvára nové priame spojenia, ktoré sa tvária ako zlepšenie dopravných služieb a pritom cestujúceho poškodzujú.