R1 s odchodom z soša smer stanica o 16:56 buď výrazne meškala,alebo nešla vôbec..ešte o 17tej nebolo po nej ani chýru ani slychu a nebolo ju vidno ani pri kauflande...súvis s tými poruchami?
Tak vieš ako, Košice sú podľa Karola Smolku najväčšie maďarské mesto na Slovensku. A v Budapešti je nekúrenie v MHD tiež typické. Prakticky až do príchodu hannoverákov sa v Budapešti nekúrilo ani v T5C5, asi aby sa substrát nerozmaznal.
Vlastna skusenosť ... V málo vozoch typu KT8 sa kuri tak aby to cestujuci pocítili, tak ako v iných vozoch (v článku C vôbec,okrem NP vozov), AK sa aj kuri - kurenie je pod stropom - teda sediaci cestujuci cítia len "prievan" a zimu od netesniacich dverí z obidvoch strán voza .. ? stojaci citia teplo na ruky ak sa držia horných madiel,, ?
Hm, takže tak skoro sa z T3 asi celkom nerozlúčime a budeme ich vídať na tratiach (nie ako sa tu písalo že už ich nestretneme) ? , no a to kurenie, hm, to asi bude problém "na dlhe trate" - len aby DP nezakázal zapínať v nich kurenie (v lete klímu nemaju, v zime kuriť nemusia ? ) ,,,,
Ale teraz vážne, ak teraz už je problém s kurenim "hromadne" v nich, čo bude ak zima a mrazy udrú naplno ? ? (ešte ani nemrzlo),, Len aby to nedopadlo potom tak že bude v nich ešte zimnejšie ako v KT ktorých sa nekúri vôbec celu zimu ..? No dufajme len že DP "seriozne" k tomu pristúpi a v rámci záruk jednotlivých vozov bude trvať na uspešnom odstránení tohto problému do buducna ... V to treba len dufať.
Veď treba prevetrať aj zvyšok vozového parku. Holt, to je tak, keď z nákupu 23 vozov sa stal nákup 33 vozov a ešte ďalších 13 sa možno dokúpi, pričom intervaly zostali rovnaké.
KosickyTiger