Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
R1 s odchodom z soša smer stanica o 16:56 buď výrazne meškala,alebo nešla vôbec..ešte o 17tej nebolo po nej ani chýru ani slychu a nebolo ju vidno ani pri kauflande...súvis s tými poruchami?
Reply on: Tatranka #58453:
Tak vieš ako, Košice sú podľa Karola Smolku najväčšie maďarské mesto na Slovensku. A v Budapešti je nekúrenie v MHD tiež typické. Prakticky až do príchodu hannoverákov sa v Budapešti nekúrilo ani v T5C5, asi aby sa substrát nerozmaznal.
Reply on: S499.1023 #58451:
To nie sú. Ale nekúrenie je košická špecialita. Hlavne električkové spoje na 6:00 do železiarní, mám s tým veľmi bohaté vlastné skúsenosti...?
Reply on: Rudyke902 #58446:
V pohode. Výrobca musí závadu v garancii odstrániť, vozy musia maximálne jazdiť. Už len preto, že sú z eurofondov...?
Reply on: Rudyke902 #58449:
Lenže "nekúri sa" a "vozidlo má zle vyriešené kúrenie" nie sú synonymá.
Reply on: Granite01 #58443:
To je tými zlými taškentskými sklami. PRiťahujú rosu a prepúšťajú zimu.
Reply on: Yogi616 #58448:
Vlastna skusenosť ... V málo vozoch typu KT8 sa kuri tak aby to cestujuci pocítili, tak ako v iných vozoch (v článku C vôbec,okrem NP vozov), AK sa aj kuri - kurenie je pod stropom - teda sediaci cestujuci cítia len "prievan" a zimu od netesniacich dverí z obidvoch strán voza .. ? stojaci citia teplo na ruky ak sa držia horných madiel,, ?
Reply on: Rudyke902 #58446:
Akým zázrakom si prišiel na to, že v KT sa nekúri?
ako T3 zachraňovali výpravu ?
Reply on: Tatranka #58442:
Hm, takže tak skoro sa z T3 asi celkom nerozlúčime a budeme ich vídať na tratiach (nie ako sa tu písalo že už ich nestretneme) ? , no a to kurenie, hm, to asi bude problém "na dlhe trate" - len aby DP nezakázal zapínať v nich kurenie (v lete klímu nemaju, v zime kuriť nemusia ? ) ,,,,
Ale teraz vážne, ak teraz už je problém s kurenim "hromadne" v nich, čo bude ak zima a mrazy udrú naplno ? ? (ešte ani nemrzlo),, Len aby to nedopadlo potom tak že bude v nich ešte zimnejšie ako v KT ktorých sa nekúri vôbec celu zimu ..? No dufajme len že DP "seriozne" k tomu pristúpi a v rámci záruk jednotlivých vozov bude trvať na uspešnom odstránení tohto problému do buducna ... V to treba len dufať.
Reply on: Granite01 #58443:
Práveže vo variách bola teplota vždy keď som ním išiel ideálna, že ani sa mi vystúpiť nechcelo. Zato o KT sa to povedať nedá
610+611 aktuálne skapata na rýchlodráhe ako R2 do Košíc.
Reply on: Tatranka #58442:
A to aj niekedy kúrili?
Mne sa zdalo dosť zima aj minule keď som Variom cestoval.
Reply on: Mike #58440:
Variám hromadne odišlo kúrenie. Zaskakujú T3. ?
Reply on: Mike #58440:
Veď treba prevetrať aj zvyšok vozového parku. Holt, to je tak, keď z nákupu 23 vozov sa stal nákup 33 vozov a ešte ďalších 13 sa možno dokúpi, pričom intervaly zostali rovnaké.
Reply on: tbus #58439:
Všeobecne je dnes u električiek vonku minimum várií.. čo to?
Linka 4 dnes takmer výlučne v réžii T3 (asi len okrem NP poradia) ?
Dnes 27.12.2015

Linka R1 - vozidlo TWT/ Pragomiex Vario LF2+ #813
Reply on: 110mat110 #58436:
berieme vazne vypravu
Neviem co beriete, ale chcem to tiez...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.