Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #3774:
Obávam sa, že to, že sa Tebe Solarisy nepáčia nie je dôvod na to, aby ich DPMK viac nekupoval. Každý rozumný podnik sa snaží vozidlový park unifikovať a preto je rozumné, aby aj v Košiciach sa už iné značky ako Solaris nekupovali.
Novoplan? Nežartuj. Kto ho vyrobí?
Ja len zopár postrehov

ASi pre mesiacom ked v telke dikutovali o tom kolko budu stat oslavy vstupu do EU sa spomínala aj reklama na vozidlách MHD. Vie o tom niekto niečo?

Ďalej na 12-ke sa objavuje len zvysne Solarisy, t.j. ak nema kde inde jazdit. Teda z L12 ich mame na L18.

Prechody su nádherné : Dnes som čakal na Lingove na 3514, namiesto neho prišiel 3516, ale z NO na svojom poradí išiel 3514 = musel sa manipulacne hodit z Moskovskej na NO.
Tak som na NO isiel druhym SU15 č.3521. Ten však z NO nešiel späť na KVP, ale otočil si to smerom na Barcu a na jeho poradie išiel 3516, ktory tam uz bol, ked prisiel na NO namiesto 3514. ?
Reply on: Nodes #3768:
Kolko rolejbusov jazdi cez spicku? Asi tak 15. Lenze v kE ich je 27. Cize vzdy ich len tak stoji aspon 8. A to neratam prevadzku v sedle a vikendy. A vy by ste len trolejbusy kupovali. Ja by som bol za to, ak by uz kupili nejaky klbak. Premna-zamna aj novoplan. Vsade su iba solarisy a solarisy a furt solarisy.
? ? ?
Dufam ze 3002 nebude plynak
Reply on: KuBo #3772:
Skus hadť možno L34.
Vie dakto čorobi 3214. ?
Korzár
Šéf košickej Sad-ky polemizuje o výsledkoch rekonštrukcie nehody v Úhornej
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=21.4.2004/45329K
Košický Večer
V zákazníckom centre nájdu cestujúci komplexný servis
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=23597
Reply on: KVKV #3736:
Tak ja si 24 Tr-ku v Košiciach predstaviť neviem, pretože toto vozidlo nikdy kúpené nebude vzhľadom na to, že DPMK je výhradným dovozcom vozidiel Solaris pre SR. A už vôbec si neviem predstaviť trolejbus na Hlavnej ul.
Reply on: KVKV #3757:
Co sa tyka nakupu novych trolejbusov, v horizonte troch - styroch rokov budu nove vozidla neaktualne. Pokial by sa nejako podstatnejsie nerozsirila prevadzka vystavbou novych trati.
Reply on: KVKV #3765:

Je naozaj zvláštne, ak sa ku koncu prevádzky liniek 3 a 7 prevádzkovali aj vleky, tie sa už koncom 60-tych rokov myslím nevyskytovali. Mala ich vozovňa Kirovova niekde v zálohe alebo dochádzalo aj k odstrojovaniu motorákov na vleky? Počul som, že minimálne jedno takéto vozidlo existovalo. Keď tu už máme také presné dátumy, vie sa, kedy presne v roku 1968 skončila a demolovala sa vozovňa Kirovova?

Koľajnice na Hlavnej sú síce v dosť zlom stave, ale naoko to vôbec nie je vidieť. Ja by som nenamietak ani proti rýchlosti 10 km/h a trebárs pre istotu aj so zníženým nápätím v troleji.
Reply on: KVKV #3761:

Ubezpečujem, že sa nejedná o žiadne hrdé prehlásenia. Na predaji do Košíc sa pracuje už niekoľko rokov a po ukončení ponukového konania dôjde k poslednému kroku, podpísanie zmluvy a prevoz vozidla. DPMK sa do opravy svojvoľne nebude môcť pustiť, vozidlo je chránené zákonom ako technická pamiatka a navyše podmienkami ukotvenými v zmluve. Bude potrebné nájsť sponzorov a zainteresovať do celej veci aj mesto. Košickí nadšenci a dielenskí z DP sa budú môcť maximálne prizerať.
Reply on: Sarko #3758:

3a7 boli samostatné.
Je paradoxom, že v tej dobe už mohli jazdiť na oboch T-vozy, ale jazdili výhradne staré. Spočiatku sóla, ku koncu s vlekmi. Nevídané, nikdy predtým L3 s vlekmi nejazdila. 30.4.1968 bol posledný deň premávky dvojnáp. vozov. Od 1mája68 do zrušenia oboch liniek jazdili T-sóla.
Pozn.: Na trojke,ešte okružnej, téčka jazdili už koncom 50-tych rokov, potom to bolo menené ,striedalo sa to.

Celé kolajové teleso na Hlavnej včetne zadláždenia je "sfušované". Jazda by však nebola hrozná, v Plzni som sa v ňom viezol po dlaždených uliciach, je to počuť ale nič tak hrozné, keď ešte zvážime rýchlosť cca 15km/h na Hlavnej.
Reply on: Esicko #3762:
Buď si istý, že je. Na, v podstate moste od križovatky s Rooseveltovou ul. až po vstup do múzea "Dolná brána" je pol metra hrubá železo-betónová platňa a v úrovni povrchu aj 2cm hrubé železné pražce. Keď som sa pýtal kompetentných, či po tom bude môcť chodiť električka, tak vraj si tadiaľ môže pokojne chodiť aj parná lokomotíva s tendrom plným uhlia. ? Mám z výstavby uvedeného úseku aj dokumentačné fotografie.
Reply on: Dopravák #3752:

Tak len pre zaujímavosť, na tomto projekte sa pracuje už niekoľko rokov a je to ťažšie, ako sa zdá... O vozidlo prejavil záujem aj Miškolc, keďže po zavlečení ku koncu vojny a znovuobjavení o ňu Košice neprejavili záujem, prevzal ich a rekonštruoval do vlastnej podoby práve Miškolc, dnešné partnerské mesto. Jedna z prvých osobných električiek je však v tak nepôvodnom stave, že bude potrebná ak nie nákladná rekonštrukcia, tak takmer novostavba. Navyše ponukové konanie je taká nepríjemná vec - musia sa písomne ponuky poslať všetkým zainteresovaným firmám v celej ČR (tých je požehnane...) a prijať od každej zvlášť písomné neprejavenie záujmu. Ak sa táto babička babičiek dostane do Košíc aspoň do konca budúceho roka, tak to bude veľký úspech.
To si musim nabuduce pozriet. Otazne je, ci zmienovana elektrickova trat je schopna povodnej zataze napr. na mieste archeologickych vykopavok a podzemnych priestorov ktore tieto spristupnuju v dolnej casti Hlavnej ul.
Reply on: Dopravák #3752:

Tej košickej jednotke asi najlepšie bude v Brne nasledujúcich 20rokov.
Tie hrdé prehlásenia dpmk sú o ničom a nepodložené. A do Brna ju nepredali. Nebyť Brňákov, tak nikto z Košíc by o ňu nikdy neprejavil záujem!
Rekonštrukcia do povodného stavu by bola nesmierne náročná, to by nikto nezaplatil-miliony!, ak by sa do toho chceli pustiť v Košiciach, to je hrozná predstava -o výsledku. Veď nemajú žiadne podklady, výkresy, skúsenosti. O renovácii hist. vozov majú košickí nadšenci a "pamiatkári" velmi svojrázne predstavy, výsledky sú vidieť.
Reply on: Nodes #3747:

Ále, veď tam by už rovno zajtra mohol začať jazdiť hoc aj jediný sólo Solaris...
Reply on: Esicko #3756:

Áno, sú to staré, myslím vyše 40-ročné koľajnice typu NP4. V parku za divadlom sa však po roku 1986 vybudovali rosiahle podzemné priestory pre kulisy divadla a pri zahĺbovaní padli aj jednokoľajné úseky trate zruba od profilu priečelia divadla po súsošie Immaculata. Tie boli po dostavaní stavby zasypané a zaliate asfaltom. Počas rekonštrukcie Hlavnej ul. v rokoch 1995-6 a plánovanej prevádzke konskej dráhy, boli chýbajúce úseky doplnené, keďže sa však koľajnica typu NP4 už nevyrábala, bola dosadená koľajnica NT3. Na prechodoch je to vidieť užšou hlavou a užším+tenším žliabkom na type NT3.
Reply on: KVKV #3750:

Ďakujem za ozrejmenie. Stále mi však nie je jasné, či končiace linky 3 a 7 na Stromovej na seba nadväzovali alebo boli úplne samostatné. Premávali na týchto linkách ku koncu prevádzky v r. 69 už aj T-vozy, alebo dojazdili dvojnápravové? Ale myslím, že tie dojazdili už v roku 68 s likvidáciou starej vozovne na Kirovovej ul.
Reply on: Nodes #3747:

Všeliaké busy s alt.pohonom jednoducho NIE SÚ.
Električková trať v súčasnej podobe je NEPOUŽITELNÁ.
Doprava na Hlavnej JE POTREBA.
Tr24 REÁLNE EXISTUJE, naviac myslim dp chce v blízkej dobe nakupovať dajaké tbusy.
Stačí ich zaviesť cez Hlavnú a dp NEMUSÍ NIČ ROBIŤ, a ešte budú slávni.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.