Takže kým na L5 by postačovala len kozmetická úprava odchodu zo ŽS z :59 na :06, odvčera sa po zmene CP LR1 udial presný opak - obchod spoja LR1 o :47 sa posunul na :17, len neuveriteľnú a nepochopiteľnú jedinú minútu po odchode spoja L6 na :16. Ďalší úspešne zatlčený klinec...
Volakde mam inzerat DP na kurz vodicov el + aut z roku 1981. Vyzera asi takto:
Podmienky:
Pre vodicov/vodicky elektriciek:
- Vek nad 20r
- Dobry zdravotny stav
Pre vodicov/vodicky autobusov:
- Vek nad 21r
- Dobry zdravotny stav
- Vodicak na skupinu C platny aspon rok, PRAX NIEJE PODMIENKOU!
Vyhody:
- Narok na kvalitnu zimnu a letnu rovnosatu
- Prenony listok pre vodica/vodicku a ich rodinnych prislusnikov
- Prednostne zaradenie do zoznamu pridelenie bytu
Len ci by do neho nezacali paradajky, al. vajcia hadzat ?
Re #3671 Diggi: posledny? verejny kurz (sam DP si na neho robil reklamu vo vozoch) sa robil v 1993. Odvtedy je to fakt uz len pre rodinnych prislusnikov DP.
Ako hovorim. 1. maja vystavit na Hlavnej ako zivy exponat. ? Autogramiada atd. A v Urbanovej vezi sa zriaduje muzeum voskovych figurin. Skus im predlozit svoj navrh. ?
Vo vecerniku som cital, ze je hodny do zapisu Guinessovej knihy rekordov. Aky rekord? Treba mu voskovu figurinu postavit, al. sadrovu, nieco na styl ako vo filme "Vesnicko ma strediskova", ked kombajn presiel Drapalika
Na 517 a 521 sa robia momentalne skolenia - zacviky vzdy v utorok az stvrtok 12-15hod. Jedna krasavica je v tomto case vystavena v areali DPMK na Bardejovskej (pred výpravnou halou-väčšinou koľaj V.). Skolenie je iba na mieste, bez cvicnych jazd. 30.aprila vyjdu obe von, jedna na garantovane poradie linky cislo 7 (s najväcsou pravdepodobnostou sluzba 07031-2, pretoze ako jedina na linke 7 ma skore ukoncenie cca o 20:30hod.), druha na negarantovane poradie linky 9 (taktiez so skorym ukoncenim). Tie skore ukoncenia su logicke - nicenia brik v noci...
Ozaj, cvicne jazdy sa onedlho objavia v uliciach - asi o 2 tyzdne zacne ulice mesta brazdit skolska brika 100 a o nejake 2 tyzdne na to aj cvicne jazdy v normalnych vozoch... ...kurz novych vodicov je v plnom prude ?
Ak uvážime, že v Košiciach je v obľube čo najjednoduchšie zostavenie služieb (prejazd vozidla z linky na linku je pomaly trestuhodný čin), prestávkovanie na L8 sa pri Štadióne TU zabezpečiť nedá.
Školský spoj TU nemá zmysel, tobôž nie ešte v autobusovej verzii. Funkciu školského spoja už dlhé roky úspešne plnia linky R3, R4 a R7, nevidím dôvod prečo to zásadne meniť. Akurát by sa zišlo, keby tá doprava bola zabezpečená častejšie.
Z toho pramenila aj úvaha o L8, pretože jedinou nevýhodou R-iek je, že TU by sa zišlo aj viac spojov, ale behať naprádzno po rýchlodráhe nie je to pravé orechové.
R1 bude jazdiť bez zmeny rozsahu prevádzky - v sedle na nej budú vypravené dve súpravy (vo voľných dňoch sóla) pri nezmenenom 60 min. intervale. Produktivita práce tým zrejme opäť raz prudko poklesne, nakoľko na R1-tke bude výkon asi v zmysle 58 minút práca : 62 minút prestávka. Hlavne, že šetríme vozokilometre ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.