Reply on: eMareq #3347:
To už potom rovno zrušenie tohto nezmyselného nariadenia. Funkčný znehodnocovač CL je preto len pri vodičovi, že cestujúci s jednorázovým CL má tento vodičovi ukázať a následne si ho pred ním znehodnotiť. DPMK sa týmto krokom chce vyvarovať špekulantov, ktorí majú povyrábané vlastné miniatúrne znehodnocovače, pri nástupe si iba označia vystrihnutý papier v tvare CL a na základe dierok si takto prestavia vlastný znehodnocovač, v ktorom je vložený pravý a neoznačený CL. Ešte ani raz som nevidel, aby bol vodič otočený o takmer 180° a sledoval, či sú jednorázové CL pravé. Podľa mňa sa tým aj tak nič nerieši, len komplikuje. To je jednoznačne na zavedenie elektronických označovačov, či by mala byť prestupná tarifa alebo nie.
KVKV
Ohladne prestupovania si neodporujem, to je nutné už dlhú dobu až dodnes, vo velkomestách to prakticky bez toho neide. Snažím sa vidieť vec komplexne z ekon.stránky bez ohladu či niečo rozhodne magistrát alebo dp. Ide o to, aby sa investícíe rozumne využili na najpotrebnejšie veci, a v košickej mhd sú doležitejšie miesta . Myslím ,že na všetkých miestach by sa malo rozhodovať kompetentne ,mali by to byť odborníci zo širokým prehladom .
A pokial už niekto chce zaviesť prestupné cestovné lístky tak to ide v podstate zadarmo, niečo také fungovalo už dávno v nemecku -lístok by mal označovacie miesta na oboch koncoch. Jednorazový by bol napr. za 14.- dvojitý (vlastne prestupný) za 20.- Alebo vydať lístkové zošitky cenovo zvýhodnené ,existujú aj tzv.skladačky(napr.na 10jázd, použitá časť sa prehne alebo odtrhne. ,dodnes sú vo Viedni
Moj názor na zhustenie električkovej dopravy, dobudovanie trolejbusovej siete, a obmedzenie ad do role špičkových expresov a napájačov stále trvá