re vladimir, hlasice: asi by si bol velmi prekvapeny, kolko ma ba hlasicov. to nic, aj ja som bol. a alebo su v sklade, alebo vo vozoch. tie v sklade su jasne, z hladiska funkcnosti asi ako vypnuty mixer v kuchyni. tie na vozoch: asi stvrtina ehm prepytujem funguje tak, ze od 06:00 do 22:00 to robi hluk a od 22:00 do 06:00 im nerozumiet okrem gongu nic. zvysne 3/4 su alebo v poruche, alebo bez databazy zastavok, teda len gonguju, alebo nie su zadefinovane v zostave periferii palubaku, takze maju funkciu ako vypnuty vysavac... a pritom cena tej hracky zvanej buse bs200 je vysoko nad 30tis sk. a preto sa pytam: na toto je ospravedlnenie? nesvedci to tiez len o kohosi neschopnosti? mimochodom vsetky t6a5 r.v. 97, evc: 7947-7956 mali v kazdom voze digitalny hlasic zastavok uz z ckd zlicin. len tam nemal kto nahovorit kto bratislavske zastavky, tak tam mluvila pani jurinova prazske. a len na tlacitko, nie na drahove, resp. dverove kriterium, lebo to zas nemal kto zadat do palubnych pocitacov...
KVKV
Ohladne prestupovania si neodporujem, to je nutné už dlhú dobu až dodnes, vo velkomestách to prakticky bez toho neide. Snažím sa vidieť vec komplexne z ekon.stránky bez ohladu či niečo rozhodne magistrát alebo dp. Ide o to, aby sa investícíe rozumne využili na najpotrebnejšie veci, a v košickej mhd sú doležitejšie miesta . Myslím ,že na všetkých miestach by sa malo rozhodovať kompetentne ,mali by to byť odborníci zo širokým prehladom .
A pokial už niekto chce zaviesť prestupné cestovné lístky tak to ide v podstate zadarmo, niečo také fungovalo už dávno v nemecku -lístok by mal označovacie miesta na oboch koncoch. Jednorazový by bol napr. za 14.- dvojitý (vlastne prestupný) za 20.- Alebo vydať lístkové zošitky cenovo zvýhodnené ,existujú aj tzv.skladačky(napr.na 10jázd, použitá časť sa prehne alebo odtrhne. ,dodnes sú vo Viedni
Moj názor na zhustenie električkovej dopravy, dobudovanie trolejbusovej siete, a obmedzenie ad do role špičkových expresov a napájačov stále trvá