Naj... udržiavané a čistené... V porovnaní s čím? V porovnaní s Prešovom? V porovnaní s ostatnými TR prevádzkami na Slovensku? V porovnaní s ostatným TR prevádzkami v SR a ČR? Alebo len v porovnaní s inými vozidlami DPMK?
ja už fakt neviem, čo ty stále máč proti našim trolejbusom. Vozím sa v nich od začiatku prevádzky a musím konštatovať, že sú naj... udržiavané a čistené. Proste starajú sa o ne! Samozrejme, nájde sa vozidlo 1007, ktorá vzadu vyzerá (vďaka vandalom) otrasne.
nebol som! Našťastie! / A áno tak som to myslel (trošku som to poplietol)
Re #2606 Vladimír:to pre ten radar platí pre osobné autá (je nižšie) a musí visieť to CDčko a otáčať sa (nie ako u 1020 statické)
Viete čo: aby sme boli všetci spokojní dáme pod tie CDčka priesvitnú fóliu (ako 1016) a je to, CDčka môžu ostať a máte po probléme, keď len to Vás trápi. (alebo osobne pôjdem tie CDčka pretrieť fixkou aby sa podľa Sarka neleskli :-))
Skús im navrhnúť, aby čas od času radšej zobrali do rúk metlu a handru a tie zahumusené trolejbusy vyčistili. Možno sa potom budú cítiť v robote ešte lepšie.
A zabúdate na to najdôležitejšie! Vodič je zodpovedný (nesie riziko) za Nás, cestujúcich. A tak, keď on je v pohode, cíti sa v tej uzavretej, stiesnenej (v lete neskutočne dusnej 40°C) kabíne príjemne, je to okey, že si ju upravý podľa chuti. Hlavné je, aby sa cítil príjemne a v pohode. Určite nie je blbec aby si tam dal niečo, čo by mu bránilo alebo ináč ohrozovalo výhľad.
A veruže ja budem k Tvojmu prvému odstavcu tvrdiť, že sa to just nedá
1) preložiť vzájomne 12 a 15 min. interval alebo 15 a 20 min. interval jaksi od prírody nejde, i keby bol dotyčný génius
2) i keby boli intervaly rovnaké a na úseku Podhradová - NO preložené, je vysoko pravdepodobné, že sa nepodarí zladiť L16 na úseku k hale Cassosport a L53 na úseku na Sídl. Ťahanovce s ostatnými linkami. Počet liniek MHD v Košiciach je taký vysoký, že sa vždy nájdu nejaké vzťahy, ktoré budú musieť "padnúť za obeť" a neprekladať sa, aby sa aspoň väčšina vzťahov prekladala.
To nie je môj výmysel, to je alfa a omega dopravnej koordinácie, to je zákon.
Vodič na L14 môže byť neviemako inteligentný, ale predpisy mu nedovoľujú zastaviť mimo zastávky. Vzhľadom na to, že je pár stovák metrov pre podnikom, prečo by mal riskovať finančné zrážky alebo nebodaj stratu zamestnania.
Čo sa týka žel. prejazdu v Ťahanovciach, myslím si, že sa tam signalozácia tak často nekazí, aby to bol dôvod odklonu linky. Okrem toho túto oblasť nejako výrazne lepšie inak ani obslúžiť nejde.
Re #2599 PvvS: Konečne normálny názor! A vôbec, načo by sa košickým zdochliackym 15 Tr-kám trebalo chrániť pred radarmi? Kvôli pokutám za bezdôvodne pomalú jazdu pod Jakabovym palácom?
Len neobhajuj cédečkárov-haraburdárov, pretože prevádzka MHD v meste je nebezpečnejšia a viac pozornosti si vyžadujúca, než prevádzka SAD. To, že je v meste dovolená rýchlosť 60 km/h ešte neznamená, že sa aj dodržiava. Mnohí chodia po meste ako po diaľnici. Čo sa týka slnka, chcel si povedať slnko svietiace do prostismeru (do očí), nie? A predstav si, že takto úžasne Ti do očí zablikajú CD z 1020 (ako mne pred pár dňami), na pár sekúnd Ťa oslepí a za ten čas môžeš dajme tomu hravo zmasakrovať pár ľudí prebiehajúcich cez cestu.
Mám aj ja zopár CDčiek! Musím ich odniesť vodičom 1020, nech si ich začnú ukladať aj v spodnej časti okna. Bude to cool
Stále sa tu oháňate, že pokiaľ sa nič nestane. A čo sa má stať! V meste je dovolená rýchlosť 60km/h. Absolútne v tom nevidím problém. Omnoho nebezpečnejšie je slnko svietiace do smeru jazdy. Vtedy vodič absolútne nič nevidí. Ďalej sú to nedisciplinovaní vodiči, diery na ceste atď. Napr. aj to podsviecovanie podvozkov osobných áut (modrým neónom) je zakázané. Čo tak 1020 tak podsvietiť! Bolo by to cool!
Pozor! V SADke by som to už zakázal (celé okno obložiť - ešte jedno dve by mohli), pretože tam je to už nebezpečnejšie .. väčšia rýchlosť, úzké cesty
Bezvýhradne súhlasím. Niektorí vodiči si prostriedky MHD zjavne pomýlili s cirkusovým karavanom. Kým sa v tomto smere nezavedie interný predpis, vrátane sankcií za porušenie a nezmení benevolentný prístup vedenia, vodiči si budú dovoľovať stále viac. Ale ako to už býva zvykom, riešiť sa to začne, až sa niečo stane a bude neskoro...
Ja si myslím, že žiadnu ostrahu by nebolo treba. V Brne sú búdky z masívneho dreva, natreté s tmavohnedým balakrylom, takže keď to aj dakto potaguje, stačí trochu balakrylu a haki-kliky sú fuki-fuč (už rozprávam ako môj braško). :o) A samozrejme malé zamrežované okienka v hornej časti. V Brne som zatiaľ nevidel ani na jednej konečnej čo len potagované búdky a tiež sa to tam šíri ako mor ošípaných.
Mno vozidla dopravce by mela byt pokud mozno jednotna a ruzne osobni upravy a vystrelky by se nemely tolerovat . Akorat to kazi dojem a zbytecne zavazi ve vyhledu . Navic i kdyby si tam povesil trebas platinovou desku tak na radary a podobny mikrovlnky nema zadnej vlim . Kdo vi jenom trochu jak to funguje , tak zjisti ze je to na houby.
Hej, hlavne keď sa pokazí železničné priecestie a po prechode vlaku ostane ešte 20 minút bim-bom... '-)
Bazárový gýčový výklad CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD+RW a pre mňa-za mňa aj MD-čka sú minimálne také nebezpečné ako rozvešané haraburdy. Upútava to neželanú poroznosť a oslepuje protiidúcich vodičov.
Skús si predstaviť, že sa chceš zbaviť starých deravých topánok a navyše sa pokúsiš predať... Keby si sa o nich dôstojne staral a vyzerali by zánovne, tak som ticho. Podľa mňa dôjde len ku kúpe papierov a niektorý DP si "v rámci rekonštrukcie" vyrobí novostavby s vozidlovou karosériou VarCB3.
Nuž ono to nie je podbitím, ale akýmsi nešťastným riešením mierného "esíčka", ako obchádzky električkového ostrovčeka. Mali by to v tom úseku opraviť a trať dorovnať. Na rekonštuovanej časti to ide pekne a rýchlo. Výhybka DT je stavaná na 50 km/h proti hrotu a tam kde je žliabková koľaj PH37, je trať postavená na monolitnej doske (vrátane cestného priecestia, ktoré je prvé svojho druhu v KE). Priestor žliabkovej koľaje nebol zatrávnený z dôvodu sledovania dynamických vlastností v uvedenom úseku. Sleduje sa zvetrávanie, uvoľňovanie skrutiek, prípadné praskanie dosky a pod. Úsek s použitím vignolovej koľajnice S49 sa zasypávať nebude a zvršok zostane štandardne otvorený. Nie je to v centre mesta, takže zatrávnenie nemá zmysel, naopak, trať je veľmi ľahko a lacno opravovateľná. Trať je pritom nehlučná, ak je vycentrovaná a spoje sú zvarované termitom.
Sarko
Hej, hlavne keď sa pokazí železničné priecestie a po prechode vlaku ostane ešte 20 minút bim-bom... '-)
Bazárový gýčový výklad CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD+RW a pre mňa-za mňa aj MD-čka sú minimálne také nebezpečné ako rozvešané haraburdy. Upútava to neželanú poroznosť a oslepuje protiidúcich vodičov.