Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #2585:

Skús si predstaviť, že sa chceš zbaviť starých deravých topánok a navyše sa pokúsiš predať... Keby si sa o nich dôstojne staral a vyzerali by zánovne, tak som ticho. Podľa mňa dôjde len ku kúpe papierov a niektorý DP si "v rámci rekonštrukcie" vyrobí novostavby s vozidlovou karosériou VarCB3.
Reply on: J #2569:

Nuž ono to nie je podbitím, ale akýmsi nešťastným riešením mierného "esíčka", ako obchádzky električkového ostrovčeka. Mali by to v tom úseku opraviť a trať dorovnať. Na rekonštuovanej časti to ide pekne a rýchlo. Výhybka DT je stavaná na 50 km/h proti hrotu a tam kde je žliabková koľaj PH37, je trať postavená na monolitnej doske (vrátane cestného priecestia, ktoré je prvé svojho druhu v KE). Priestor žliabkovej koľaje nebol zatrávnený z dôvodu sledovania dynamických vlastností v uvedenom úseku. Sleduje sa zvetrávanie, uvoľňovanie skrutiek, prípadné praskanie dosky a pod. Úsek s použitím vignolovej koľajnice S49 sa zasypávať nebude a zvršok zostane štandardne otvorený. Nie je to v centre mesta, takže zatrávnenie nemá zmysel, naopak, trať je veľmi ľahko a lacno opravovateľná. Trať je pritom nehlučná, ak je vycentrovaná a spoje sú zvarované termitom.
Reply on: spank #2594:
Tak si tam moze zobrat zo sebou nejake hity - vyber a moze pocuvat 😉 🙂
Reply on: eMareq #2593:
napriklad, ale pokial viem, tak nie vsetky CDcka na okne 1020tky su odpalene pri peceni :-)) par som ix tam dodal aj ja 🙂
Reply on: spank #2591:
Aj prazdne disky by si bral? 😉 🙂 Lebo co mas z toho? Ledaze potom na ne film vypalit 🙂
Dopravak: tie sluzby Ti poslem zajtra alebo v utorok, som ich zacal prerabat dnes 🙂
Reply on: eMareq #2589:
keby tam mal DVDcka, tak mu ich poberem 🙂
Reply on: Sarko #2587:
hej, rozmahaju, teraz pred 20 min som videl dalsie na 4309 ale aj tak, niekomu sa to paci, niekomu nie. Cim viac ludi, tym viac rozdielnych nazorov...
Reply on: Sarko #2587:
Keby tam mal rozvesane DVDcka? Len tak lahko nespoznas, rozmer ten isty, len "hrubka zapisu" je omnoho mensia 😉 🙂
Reply on: BM #2577:
Re #2574 Dopravák: mne to pisat nemusite, ja o tom viem 🙂 len isty Peter tu stale tvrdi, ze na L71 o 8.33 z lingova ide kratky trolej, pricom tam od septembra chodi voz z 31tky a BM dik za doplnenie, ze je to sluzba 31055.
Mimochodom, aj tak to uz bude asi zbytocne, ked od 1.4. sa rusi L70...
Reply on: Vladimír #2566:
ORIGINAL trolejbus 1020, čiže po nemecky Obus a po slovensky ogrc... Viac slov na to nemám. Tie CD-čka sa rozmáhajú ako mor.
Reply on: Dopravák #2579:
To co jazdi 71114 na druhy den nieje 71114 ale 72xxx, striedanie dochadza bud na Lingove alebo niekde po trase. Je to vyriesene kvoli tomu aby sa nerobil dojazda a potom spat vyjazd
Toto ma este tazi na srdci: Co s tym predajom 15 kusov T3? Nasiel sa vobec niekto co by to kupil nielen na papieri, ale aj naozaj ci to bol len pokus - vykrik do tmy?
Reply on: Dopravák #2583:
Tak Ti prajem, aby sa zavory pokazili aj Tebe ked pojdes, potom to uz bude este coolovejsie, hlavne v noci, ked Ti povie: "musite vystupit, lebo rampy nefunguju." Mas na vyber ist dole dedinou a postretnut bandu ciganov alebo sa vratit nazad 😉 🙂
Reply on: eMareq #2582:
Práve jazda priecestím a obcou Ťahanovce je najlepšia na L14 😉 cool


A práve zavesené CD a iné čačky sú oveľa nebezpečnejšie ako tie čo má vozidlo 1020 😉
Reply on: Vladimír #2580:
S casovymi intervalmi sa pohrat da, takze sikovny clovek by to vedel urobit, aby nechodila L16 s mojou fiktivnou L53 naraz. Ja ani Ty ani nikto iny za to nemoze, ze tu mame 15 minutove intervaly.

K tej L14, hadam by tu zastavku mohli dat niekde do stredu baumaxu a tesca, nie ku garazi. A tiez, ked videl, ze idem vystupit (bol som len ja v spoji nikto iny), hadam je natolko inteligentny, ze mi zastavi pred tescom. Do baumaxu o 21.23 by som asi sotva siel 🙂 Aj tak sa mi cela L14 nepaci, najma prechod cez priecestie pri Tahanovciach. Ked sa tam prednedavnom pokazili rampy, bolo to uzasne vyckavat okolo hodinu na dalsiu strnastku.

Ked sa tu rozpravate o "skraslovacich" doplnkoch v prostriedkoch MHD, mne jedno visiace CD v strede + nejaky ten hompalajuci sa gumkacik nevadi, alebo taka mensia zaclona je este celkom OK (napr. ako mal moj kamarat na 523, ked este stala vo vozovni ;)). Ide o to, aby vodic dobre videl a nemal zakryty vyhlad vselijakymi somarinami, potom to uz posobi nevkusne. Takisto ako si davat vselijake prvky (nalepky), alebo znacky motorovych vozidiel, ktore posobia prinajmensom divne.

Radio je bud vstavane, alebo si ho vodic donesie so sebou a pocuva. Na vela vozoch su urobene zdierky (zvycajne pri voltmetri), kde si ho len zapichnes. Ine je ked treba otvorit palubnu dosku a tam treba pripojit paralelne k voltmetru. Co sa nesmie, lebo to moze sposobit skrat.
Reply on: spank #2574:
Nie, to o tej clone som nepísal ja. Ja som vyjadril jednoznačný nesúhlas s akýmikoľvek CD-čkami na akýkoľvek účel.
Reply on: eMareq #2572:
Iste, všetkých vodičov nepoznám. Ale v živote som v Prešove nevidel a ani nepočul o prípade, že by si vodič v službe varil či aspoň ohrieval jedlo. Zrejme to bude o tom, že v celej prešovskej sieti MHD možno termínom "náležite vybavená" konečná označiť 4 (slovom ŠTYRI) konečné. Absolútna väčšina liniek nemá ani na jednej konečnej čo i len obchod.

A sme doma. 15 minútový interval v špičke. NA ŠTVRŤMILIÓNOVÉ MESTO JE TO ŽALOSTNE MÁLO!!! Linka s 15 min. int. možno nadchne cestujúceho v Ružomberku, ale na mesto veľkosti Košíc je to málo frekventovaná linka. A už vôbec mi nie je jasné, že Ti nie je proti srsti strčiť do Podhradovej L16 s ranným intervalom 15 min. a L53 s ranným intervalom 12 min. Veď tým zas a znova dosiahneš len to, že to bude chodiť naraz a potom nič.

Ad ex-L51 Zoborská - Železníky. No to bola teda zvrhlá linka! Veď bola celá podmnožinou L16! Aké možnosti dopravnej koordinácie mám, ak je zrýchlená linka na totožnej trase ako obyčajná linka? No žiadne! To znamená, že by zákonite na nejakom miste museli chodiť naraz. A už vôbec nehovoriac o potrebe zrýchlenej linky na Železníky. NAČO??? Lebo vynechá Skladnú? Veď je to smiešne...

L52 som mal rád aj ja, ale tá musela zomrieť kvôli panovačnosti MČ Šaca, ktorá si chcela prispôsobovať CP L25 podľa svojich potrieb ignorujúc potreby MČ Poľov.

Ako napísal Dopravák - vodič L14 zastavil správne. Zastávke pri HM TESCO v tomto smere zriadená nie je, výstup je pred vjazdom do garáží Hornádska, kde je umiestnený označník.

Žiadna SAD-ka na Slovensku by sa na BUSE finančne nezmohla, nakoľko BUSE je mnohonásobne drahšie od konkurencie. To, čo si videl, boli autobusy SAD Prešov, ktoré v týchto dňoch dostávajú displeje značky EMtest. V priebehu krátkej doby budú nimi vybavené pravdepodobne všetky autobusy tohto dopravcu.
Reply on: BM #2577:
si ma totálne doplietol 😉 Teraz už vážne neviem čo a ako 🙂
Predsa ten spoj čo vykonáva nočnú L71 jazdí na druhý deň celý deň na L72(71114)
Reply on: J #2569:
to ti bolo tak narychle odbuchane, ale je to lepsie ako Mostova :))

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.