Reply on: Dopravák #2610:
Naj... udržiavané a čistené... V porovnaní s čím? V porovnaní s Prešovom? V porovnaní s ostatnými TR prevádzkami na Slovensku? V porovnaní s ostatným TR prevádzkami v SR a ČR? Alebo len v porovnaní s inými vozidlami DPMK?
Vladimír
1) preložiť vzájomne 12 a 15 min. interval alebo 15 a 20 min. interval jaksi od prírody nejde, i keby bol dotyčný génius
2) i keby boli intervaly rovnaké a na úseku Podhradová - NO preložené, je vysoko pravdepodobné, že sa nepodarí zladiť L16 na úseku k hale Cassosport a L53 na úseku na Sídl. Ťahanovce s ostatnými linkami. Počet liniek MHD v Košiciach je taký vysoký, že sa vždy nájdu nejaké vzťahy, ktoré budú musieť "padnúť za obeť" a neprekladať sa, aby sa aspoň väčšina vzťahov prekladala.
To nie je môj výmysel, to je alfa a omega dopravnej koordinácie, to je zákon.
Vodič na L14 môže byť neviemako inteligentný, ale predpisy mu nedovoľujú zastaviť mimo zastávky. Vzhľadom na to, že je pár stovák metrov pre podnikom, prečo by mal riskovať finančné zrážky alebo nebodaj stratu zamestnania.
Čo sa týka žel. prejazdu v Ťahanovciach, myslím si, že sa tam signalozácia tak často nekazí, aby to bol dôvod odklonu linky. Okrem toho túto oblasť nejako výrazne lepšie inak ani obslúžiť nejde.
Re #2599 PvvS: Konečne normálny názor! A vôbec, načo by sa košickým zdochliackym 15 Tr-kám trebalo chrániť pred radarmi? Kvôli pokutám za bezdôvodne pomalú jazdu pod Jakabovym palácom?