Reply on: Sarko #2550:
Myslím si, že Tvoj rozpis je trochu účelový. Tak po prvé, ja by som železničnej stanici pridelil jednoznačne atribút ÁNO. Vodič má k dispozícii WC, v staničnom priestore je dokonca plno obchodov, kde môže kúpiť jedenie a pitie. Akurát, že to WC nevlastní DP. Zrejme sa hneď na mňa obrátiš s otázkou, čo také má stanica a nemá Barca, keď Barcu odmietam. Nuž, predsa len v Barci je pumpa, čo je oproti stanici dosť uzavretý priestor. Na stanici môže byť vodič električky koľko chce, neviem si však predstaviť situáciu, žeby vodič sedel pol hodiny na pumpe.Takže zhrniem prvú časť - ja by som otočku Žel. stanica za náležite vybavenú považoval.
Druhá výtka smeruje k posudzovaniu liniek R2 - R6 a R8, čo považujem za mimoriadne zavádzajúce. Toto sú predsa špičkové linky! Jazdia na nich predovšetkým trhané služby, ktoré majú poväčšinou také krátke výkony, že im nárok na prestávku na odpočinok ani nevzniká. Tieto R-ky teda nepotrebujú náležite vybavené konečné tak, ako ostatné linky.
Záver: Podmienky podľa mňa nespĺňajú len linky č. R1 (nakoľko na stanici nevyčkáva) a R7. Ak sa teda niečo spraví na vstupnom areáli, tak máme celú električkovú sieť vybavenú.
SDF
Prevadzka SORov je podstatne nizsia v porovnani s Karosou. Pravda, o SU10 viem len aky ma design, a ze je konstrukcne zhodny s jeho dlhsimi bratmi. Mam pocit ze nema zdvojenu zadnu napravu.