Prosím vás, kto robil tú reko Južnej triedy?
http://www.imhd.sk/ke/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f2f1f0edf4f0f0f2&no=1&id=27302aeef3f021f1f6f325
http://www.imhd.sk/ke/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f2f1f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef1f021f3f6f325
Trochu sa to vlní nie? Ako sa na tom jazdí?
http://www.imhd.sk/ke/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f2f1f0edf4f0f0f2&no=1&id=27302aeef3f021f1f6f325
http://www.imhd.sk/ke/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f2f1f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef1f021f3f6f325
Trochu sa to vlní nie? Ako sa na tom jazdí?
Vladimír
Re #2538 eMareq: Keď už niečo navrhuješ, tak buď konkrétny a jasný. Píšeš, že L55 je nezmysel, lebo Enárku oddeľuje od Lingova pár zastávok. Čiže riešením je ČO? Predĺžiť L55 do trasy Lingov - Lingov?
Obdobne L53 - riešením je ČO? Trasa Madridská - Madridská? To by si už ale musel rôzne smery očíslovať odlišne.
Re #2539: Pozri, len z Prešova môžem uviesť plno príkladov konečných, kde sa vyčkáva a vodiči môžu len snívať o takom luxuse ako by mali v Barci. Takže v tom problém nevidím. Ale ak raz máme vybudovanú základňu tak, že JE možné každú linku viesť v trase, kde bude vyčkávať na patrične vybavenej konečnej, prečo vymýšľať linku, ktorá toto nespĺňa? Z tohto dôvodu som viacmenej PROTI L4 v trase Boženka - Barca. Okrem toho musí zopakovať, že súčasné linkové vedenie električiek považujem za úplne dokonalé. Takmer odvšadiaľ všade priamy a jediný spoj - každá linka má jasnú funkciu, žiadna nelezie do kapusty inej.