Reply on: Sarko #2550:
Mne slo hlavne o to, ked sa jedna o velku potrebu - kde si umyjes ruky po jej vykonani a kde ju vobec vykonas (beriem v uvahu tu trasu (Stadion TU - Barca)? Ano v Barci sa da, ale sukromnik si moze zmysliet, ze on nechce, aby mu tam chodili vodici - je to nelogicke, ale moze sa to kludne stat. Naviac v DP pracuju aj zeny ako vodicky - co je pre nich nedostojne, chodit volakde poza kricky. A tomuto stavu sa neda vyhnut, ked Ti treba, dajme tomu vydrzis nejako na konecnu. Co potom?Sem tam sa vodici potrebuju aj najest, da sa to v elektricke, horsie to je, ked mas potraviny, ktore musia byt v chlade, aby sa nepokazili - kde si ich ulozis?, alebo uvarit kavu - kde?
K tej unimobunke, no v Barci, by som ju ani nestaval - vandalstvo pripadne samotna kradez vybavenia, staci si pozriet zastavku na konecnej. Po tom co ju DP da do poriadku, za nejaky cas chybaju CP, odrazu niekomu vadi, ze hore svieti vybojka - oznacujuca zastavku, potom zase niekto rozoberie spodok.
Vladimir - k Tej L53, ja by som ju ponechal az po Madridsku a naviazal na nu L54, ktora by koncila na MU. Preto zrychleny spoj na Podhradovu. Ak sa potrebujes dostat na NO, tak mas len jedinu moznost ist priamo L16 ak nechces prestupovat, ktora Ti zastavuje na kazdej zastavke v trase + zel. stanica. L53 by podla mna jazdievala takto (vysek): Zoborska - Polianska - OD Mier - M.B. - Jakabov Palac - N.O. - tj. 4 zastavky medzi Zoborskou a N.O.
Ide mi hlavne ako sa co najrychlejsim (a najdostupnejsim variantom) sposobom dostat na N.O zo Zoborskej, bez zbytocneho stania na kazdej zastavke ako u L16.
k tomu pivu a L13 (naposledy): PI SOM HO NEVIDEL, FLASKU SOM VIDEL. I tak si myslim, ze vodic ma v prvom rade jazdit a nakupy si nechat na prestavku.
Ohladom tej unimobunky a konecnej - pisal som to zo socialnej stranky veci.
Vladimír
To s tými potravinami, ktoré treba skladovať v chlade a s kávou už trocha preháňaš. Nepoznám žiadneho vodiča, ktorý by si do práce nosil niečo rýchlo podliehajúce skaze. Tak isto všetci, ktorých poznám si nosia do roboty kávu v termoske a popíjajú ju aj počas spoja. Prípadne trolejbusáci si kávu varia priamo v trolejbusoch na ohrievači - neverili by ste akú to má energiu. Prešovské personálne dejiny vraj poznajú aj vodiča, ktorý si v trolejbuse uvaril na panvici volské oko
Na expres na Podhradovú ma nepresvedčíš. Ak si mám vybrať na Podhradovej jednu linku obyčajnú v 20 min. int. + jednu linku expresnú v 20 min. int. alebo jedinú linku obyčajnú v 10 min. int., vždy si vyberiem druhú možnosť. A keď bude doprava pravidelnejšia a frekventovanejšia, aj na štandardných linkách sa nástup a výstup cestujúcich urýchli. Okrem toho, časový rozdiel na úseku Podhradová - NO bol medzi L16 a 51 len 5 minút, čo považujem za minimálny.
Mnohí cestujúci sa nechajú demagogicky nalákať na expres, ale som presvedčený, že aj keď si to sami neuvedomujú, obyčajná linka v hustejšom intervale je pre nich výhodnejšia.