Reply on: Sarko #2550:
Myslím si, že Tvoj rozpis je trochu účelový. Tak po prvé, ja by som železničnej stanici pridelil jednoznačne atribút ÁNO. Vodič má k dispozícii WC, v staničnom priestore je dokonca plno obchodov, kde môže kúpiť jedenie a pitie. Akurát, že to WC nevlastní DP. Zrejme sa hneď na mňa obrátiš s otázkou, čo také má stanica a nemá Barca, keď Barcu odmietam. Nuž, predsa len v Barci je pumpa, čo je oproti stanici dosť uzavretý priestor. Na stanici môže byť vodič električky koľko chce, neviem si však predstaviť situáciu, žeby vodič sedel pol hodiny na pumpe.Takže zhrniem prvú časť - ja by som otočku Žel. stanica za náležite vybavenú považoval.
Druhá výtka smeruje k posudzovaniu liniek R2 - R6 a R8, čo považujem za mimoriadne zavádzajúce. Toto sú predsa špičkové linky! Jazdia na nich predovšetkým trhané služby, ktoré majú poväčšinou také krátke výkony, že im nárok na prestávku na odpočinok ani nevzniká. Tieto R-ky teda nepotrebujú náležite vybavené konečné tak, ako ostatné linky.
Záver: Podmienky podľa mňa nespĺňajú len linky č. R1 (nakoľko na stanici nevyčkáva) a R7. Ak sa teda niečo spraví na vstupnom areáli, tak máme celú električkovú sieť vybavenú.
Vladimír
A tiež sa mi nepáči ani myšlienka expresu na Podradovú. Myslím, že je to zbytočnosť.
K tomu pivu - stále sa točíme okolo toho a stále nie je jasné - videl si, ako si ho počas služby KÚPIL alebo ako ho počas služby CHLASTAL? Lebo ak si ho kúpil, na tom nie je nič zlé, ale ak ho aj otvoril, to je už iné kafe...
Vzhľadom na to, že DPMK zrejme chce zostať pri štvormiestnych číslach, číselné rady sa občas opakujú. Zrejme to chce väčší odstup, kedy jeden zaniknutý číselný rad už vyšumí z pamäte - neviem presne ako to definujú predpisy DPMK. Určite sa to však dá, pretože ak sa nemýlim, Novoplany majú čísla, ktoré kedysi hrdo nosili ŠM-ky.