Reply on: Sarko #2550:
Myslím si, že Tvoj rozpis je trochu účelový. Tak po prvé, ja by som železničnej stanici pridelil jednoznačne atribút ÁNO. Vodič má k dispozícii WC, v staničnom priestore je dokonca plno obchodov, kde môže kúpiť jedenie a pitie. Akurát, že to WC nevlastní DP. Zrejme sa hneď na mňa obrátiš s otázkou, čo také má stanica a nemá Barca, keď Barcu odmietam. Nuž, predsa len v Barci je pumpa, čo je oproti stanici dosť uzavretý priestor. Na stanici môže byť vodič električky koľko chce, neviem si však predstaviť situáciu, žeby vodič sedel pol hodiny na pumpe.Takže zhrniem prvú časť - ja by som otočku Žel. stanica za náležite vybavenú považoval.
Druhá výtka smeruje k posudzovaniu liniek R2 - R6 a R8, čo považujem za mimoriadne zavádzajúce. Toto sú predsa špičkové linky! Jazdia na nich predovšetkým trhané služby, ktoré majú poväčšinou také krátke výkony, že im nárok na prestávku na odpočinok ani nevzniká. Tieto R-ky teda nepotrebujú náležite vybavené konečné tak, ako ostatné linky.
Záver: Podmienky podľa mňa nespĺňajú len linky č. R1 (nakoľko na stanici nevyčkáva) a R7. Ak sa teda niečo spraví na vstupnom areáli, tak máme celú električkovú sieť vybavenú.
Dopravák
Sarko : ešte za šéfom trolejákov chodí a bonzuje To snáď nie Keby si radšej zachraňoval u šéfa TD L70, ale Tebe CDčka vadia
Re #2525 Vladimír: tak vieš čo .. nevoz a nepozeraj sa
A tie CD sa netočia - nie sú zavesené, ako majú mnohé osobné autá, čo je oveľa nebezpečnejšie. Ani rýchlosť jazdy nie je vysoká, že by ohrozila cestnú dopravu. Oveľa závažnejšie veci treba riešiť.
Tak som sa dávno nerozčúlil Nie dosť, že na 15TrM a 14TrM sa nesmú lepiť fólie, ešte aj toto...