Reply on: Vladimír #2095:
Ja v tom nevidím žiaden problém. Otvorím najprv pravé dvere a keď je vozidlo poloprázdne, až následne otvorím ľavé. Má to dvojaký účinok, vystupujúci sú zrhomaždení a vystupujú v priestore dverí vpravo a súčasne po následnom otvorení ľavých dverí umožním nastupujúcim bezproblémový vstup. Tento princíp som si nevymyslel, ale som ho vysledoval napr. v Debrecene, kde to tak bežne funguje...
K poslednému odstavcu. Nemýliš si ma s niekým? Ja som totiž reagoval na príspevok od BM. '-)
eMareq
Podla mna, je tam zbytocne posielat 22 a 23 alebo 25 ci 38. Kym sa domocu na konecnu + zbytocne manevrovanie (a cakanie) po parkovisku (neochota vodicov osobnych aut dat prednost, dost casty pripad na Dneperskej) a nakoniec treba opat vyjst na hlavnu cestu a pokracovat v ceste. Som skor za zriadenie staronoveho Optima busu (po starej trase) - rovno Ta zavezie doslova pod Optimu, zrusenie L5 a zriadenie W v obvyklom harmonograme ako predtym.