Reply on: samkoh #85073:
Zmysel tej prepojovacej trate cez Alejovú je len v spojení Barce a N.Jazerom s terasou a v dobách velkej zamestnanosti vo VSŽ vhodným skrátením trasy k rýchlodráhe. Linka 9 je vo svojej dnešnej trase idiotina. Mala by byť ukončená u amfiteátru. Sice je dnes dost využívaná aj pre priame spojenie Komenského a nám.m.m. s oblasťou N.Jazerom PRETOŽE NIČ INÉ NIE JE ! Je to okluka a alternatívny prestup pri s. radnici na L7 je nepohodlný a čakaním na sedmičku nedojde ani k úspore času ! Vo svete je trend znižovať počet liniek, zhusťovať intervaly a vytvoriť vhodné prestupné miesta typu hrana - hrana (bez tej debilnej prestupovej turistiky v Košiciach)Prínosom by bolo znovuzavedenie tradičnej linky 1 pre rýchle a najkratšie spojenie juhu a severu mesta . Linky 1 a 6 by tak mohli byť nosné s polovičným intervalom 7-8 min, šestka predlžená až na Havličkovu. Linka 2 by obslúžila trať k botan. záhrade, linka 4 z Barce ukončená na stanici. Pokial by sa ukázala potreba liniek 3 a 7, tak len v špičkách v dnoch škol. vyučovania. Mimo špičky by stačilo šesť liniek 1,2,4,6,9,R1. Špičkové erky by šlo tiež obmedziť. Zrušiť R4, R5, R8, (R5 a R8 majú nízku obsadenosť, kapacitu R4 by prevzala R3 a R7)
samkoh