Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: afeno #84577:
Na magistráte je referát dopravy (ktorý má funkciu skôr údržbovú a evidenčnú + cestný správny orgán; súčasť oddelenia výstavby) a na ÚHA sú dopraváci, ktorí majú na starosti skôr koncepciu dopravy v meste (t. j. dopravné inžinierstvo & dopravný urbanizmus).

Viď:
- ref. dopravy: https://www.kosice.sk/mesto/oddelenie-vystavby-investicii-stavebneho-uradu-a-zivotneho-prostredia#doprava
- ÚHA - "dopravná a technická infraštruktúra": https://www.kosice.sk/obcan/uzemne-planovanie

Linkové vedenie i cestovné poriadky sú skôr v kompetencii referátu dopravy, i keď v princípe všetky veci okolo MHD (okrem umiestnenia zastávok) bývajú postúpené priamo DPMK.
Reply on: S499.1023 #84575:
Na Magistráte nie je odbor dopravy ako taký, je iba súčasťou útvaru hlavného architekta.
Reply on: TomoSK #84572:
V Košiciach má na magistráte na starosti MHD hlavný architekt?
Reply on: Dispecer #84573:
budem to riesit s dispečinkom zatial očakakval som za to zohladnia ale akosi nič...
Reply on: TomoSK #84572:
Mesto je ideálne kontaktovať e-mailom na kontakt@kosice.sk alebo telefonicky na 055/6419111, ale toto je naozaj skôr na DPMK - dpmk@dpmk.sk & 055/6407407.
Reply on: LUKYmhd #84571:
Uznávam, že to je problém, avšak my tu s tým nič nespravíme. Treba kontaktovať buď mesto cez útvar hlavného architekta alebo priamo cez primátora, alebo to dať ako podnet na dopravný podnik. Očakávajú sa isté zmeny v nočných linkách, takže neviem, či práve tento posun v nich nebude zohľadnený.
Zdravim ja len taka pripomienka opat nakolko sa obmedzili nocaky a posledne jazdy su o polnoci nebobolo by ozaj zle posunut ten polnocny rozjazd kvoli vlakom. Vela ludi sice asi necsetuje alebo mozno aj no vlakmi neviem teraz posudit alebo ozaj je to blbe ze vlak pride 3 minuty po rozjazdoch a DPMK ani nenapadne to nejak riesit a zvalst ked uz teraz po polnoci dalsie nocaky idu az o 4tej. Tiez to obmedzenie je na hlavu ale tak DPMK.
Reply on: 110mat110 #84569:
Môže, za podmienky, že sa vyžiada výnimka od orgánu, ktorý poskytol NFP na danú stavbu. Vzniká tu však riziko, že schválenie bude podmienené potrebou niečo vrátiť...

P. S.: Nie je to 5 rokov od dokončenia stavby a jej uvedenia do prevádzky, ale od "ukončenie realizácie" (čo môže byť aj neskôr).

V prípade MET1 - 2. etapa bolo ukončenie podľa dostupných informácií až v marci 2019, takže minimálne do marca 2024 to bude problematickejšie:
https://www.kosice.sk/clanok/modernizacia-elektrickovych-trati-v-kosiciach-2-etapa-1-cast
Reply on: S499.1023 #84567:
A aka je teda pravda? Dielo z eufondov sa nema prestavavat 5 rokov. Inak bude penalizacia vo forme vratenia penazi.
Reply on: S499.1023 #84564:
To bolo povedané laicky.
Reply on: P1X3L3310 #84566:
To je taká univerzálna vyhovorka, ktorá nie je pravdivá.
Reply on: mi.v #84565:
5 rokov od uvedenia trate do prevádzky sa s tým nesmie hýbať, pokiaľ mám dobré info
Pripravuje sa už nejaký plán na vyriešenie vzájomnej polohy toho miesta zastavenia a deliča?
Reply on: Matejo #84560:
To je tiež nezmysel. Žiadny pantograf sa neodpája.
Reply on: monoblok #84558:
To je nezmysel. Nekomentuj veci, ktorý nerozumieš. Tlačidlo "Výhybka 0" vypína postrádatlné odbery 600 V (kúrenie) a rekuperáciu.
Reply on: S499.1023 #84556:
Mňa by zaujímalo, čo by ste robili vy ak by sa Vám šmyklo pri brzdení a viete, že nesmiete zastať na deliči. Ja by som odbrzdil aby som nezastal na deliči. V lete/za sucha sa mi nestalo aby zastavil za stĺpikom. Vždy je to len za dažďa/snehu
Reply on: S499.1023 #84557:
Ak tam má dostatočný priestor a nezastane blízko. Každý voz má lištu v inej vzdialenosti od vodiča/čela vozidla takže sa to odhaduje ťažko a keď stojí kabínou ppd tým, tak sa bez trhnutia nedá pohnúť.
Reply on: monoblok #84558:
Tlačidlo "vyhýbka 0" naše vozy nikdy nemali a neumožňuje jazdu cez delič so zadanou jazdou. Slúži na blokovanie výhybky prehadzovanej cez trolejový kontakt tak, že odpojí pantograf a neprechádza cezoň prúd a využíva sa to na deličoch pri vozoch s rekuperáciou. Naše vozy majú zas tlačidlo "mycí stroj", ktoré umožní zadať jazdu pri nižšom napätí (ale nie na deliči, lebo v ňom nie je napätie). Na deliči sa používa na odbrzdenie aby voz samospádom zišiel z deliča ak tam nie je rovina, lebo zadaním jazdy by voz neodbrzdil tým pádom že nemá napätie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.