Na magistráte je referát dopravy (ktorý má funkciu skôr údržbovú a evidenčnú + cestný správny orgán; súčasť oddelenia výstavby) a na ÚHA sú dopraváci, ktorí majú na starosti skôr koncepciu dopravy v meste (t. j. dopravné inžinierstvo & dopravný urbanizmus).
Linkové vedenie i cestovné poriadky sú skôr v kompetencii referátu dopravy, i keď v princípe všetky veci okolo MHD (okrem umiestnenia zastávok) bývajú postúpené priamo DPMK.
Mesto je ideálne kontaktovať e-mailom na kontakt@kosice.sk alebo telefonicky na 055/6419111, ale toto je naozaj skôr na DPMK - dpmk@dpmk.sk & 055/6407407.
Uznávam, že to je problém, avšak my tu s tým nič nespravíme. Treba kontaktovať buď mesto cez útvar hlavného architekta alebo priamo cez primátora, alebo to dať ako podnet na dopravný podnik. Očakávajú sa isté zmeny v nočných linkách, takže neviem, či práve tento posun v nich nebude zohľadnený.
Zdravim ja len taka pripomienka opat nakolko sa obmedzili nocaky a posledne jazdy su o polnoci nebobolo by ozaj zle posunut ten polnocny rozjazd kvoli vlakom. Vela ludi sice asi necsetuje alebo mozno aj no vlakmi neviem teraz posudit alebo ozaj je to blbe ze vlak pride 3 minuty po rozjazdoch a DPMK ani nenapadne to nejak riesit a zvalst ked uz teraz po polnoci dalsie nocaky idu az o 4tej. Tiez to obmedzenie je na hlavu ale tak DPMK.
Môže, za podmienky, že sa vyžiada výnimka od orgánu, ktorý poskytol NFP na danú stavbu. Vzniká tu však riziko, že schválenie bude podmienené potrebou niečo vrátiť...
P. S.: Nie je to 5 rokov od dokončenia stavby a jej uvedenia do prevádzky, ale od "ukončenie realizácie" (čo môže byť aj neskôr).
Mňa by zaujímalo, čo by ste robili vy ak by sa Vám šmyklo pri brzdení a viete, že nesmiete zastať na deliči. Ja by som odbrzdil aby som nezastal na deliči. V lete/za sucha sa mi nestalo aby zastavil za stĺpikom. Vždy je to len za dažďa/snehu
Ak tam má dostatočný priestor a nezastane blízko. Každý voz má lištu v inej vzdialenosti od vodiča/čela vozidla takže sa to odhaduje ťažko a keď stojí kabínou ppd tým, tak sa bez trhnutia nedá pohnúť.
110mat110