Ja v nasadení 22,5m vozov v KE nevidim problem. Pokial su spravne informacie, ze maju podobnu spotrebu energie ako solo T3 tak vlastne dostaneme pol elektricky navyse za tie iste naklady.
Taktiez mi nevadi nasadeni kratsich vozov miesto dlhsich. Ak bude zachovana celkova kapacita linky je potrebne zahustit interval. Urcite je lepsie mat kratku elekticku kazdych 5 min ako dvojicku/KT kazdych 10 (cas vynasob podla potreby). Zial toto sa v KE nenosi.
Taktiez mi nevadi nasadeni kratsich vozov miesto dlhsich. Ak bude zachovana celkova kapacita linky je potrebne zahustit interval. Urcite je lepsie mat kratku elekticku kazdych 5 min ako dvojicku/KT kazdych 10 (cas vynasob podla potreby). Zial toto sa v KE nenosi.
cedin
Otočka aj úsek až po Angels arénu (vrátane) sa robili v rámci prepytujem „IKD“, to by malo ostať naďalej prejazdné.
A keď sa sedmička vráti na Zimnú, prečo by nemala zostať štvorka v trase terajšej sedmičky?
To by sa malo aj v takom bežnom vzťahu ako je NMM - Južná trieda prestupovať?