Reply on: veteran #78200:
Čiže záver štúdie je taký, že ak by mesto intenzívne nepodkopávalo trolejbusy, systematicky a cielene ich nezanedbávalo a nenakupovalo zbytočne veľké množstvo autobusov, nebolo by efektívne navrhovať rušenie trolejbusov... Čiže to, čo už každý roky hovorí, nechať vyhniť trolejbusy až tak, že bude lepšie sa ich zbaviť. Potlesk pre mesto, po ich zrušení sa po voľbách môže konečne rozbehnúť čiastková privatizácia dopravného podniku. Veľmi tomu pomôže aj zatrhnutie racionalizácie linkového vedenia.K tým elektrošmejdom... Znamená to, že sa kupovať nebudú? Alebo zas nejaký úver na ešte väčšie zaťaženie firmy?
veteran
Čo sa týka trolejbusky, tam mohla prísť väčšia kritika doterajšieho bačovania. Bolo toľko príležitostí to riešiť. Akurát, že to už je politika a do toho už nechcel spracovateľ strkať nos. Keď ste nechceli doteraz, tak už je neskoro to riešiť... A myšlienka, že teraz sa to nechá tak a potom sa zachovaná infraštruktúra obnoví a nakúpia sa nové vozy je na tunajšie pomery trochu naivná. Keď sa to nezaráni(lo) teraz, tak potom už asi nikdy. Čo sa v Košiciach raz zruší... Poznáme...
Kritika vyjadrená pri prezentácii sa dotýkala najmä výrazného podfinancovania MHD. Po rozrátaní na hlavu nedosahujeme snáď ani 40% toho, čo dávajú do MHD v Plzni.