V smere na Furču sa zmenilo stanovište L30. Teraz je to 2. stanovište v smere jazdy(stanovište L11)nie 1.stanovište.
Stanovište L25 sa posunulo na 3.stanovište v smere jazdy na Opatske -(stanovište L15)
Od 2.9.2003 sa obnovuje L 70,35 a 54.
Zrušené sú aj naďalej L51 a 57.
1.9.2003 L3 nahradená autobusmi po celej trase
L4 nahradená autobusmi v úseku Barca-Nám.oslob. /ďalej na Lokomotívu nebude premávať a nebude ani kapacitne nahradená
L7 bude premávať ako cez LETO. V úseku VSS-Krajský úrad nebude premávať ani nebude kapacitne nahradená
Stanovište L25 sa posunulo na 3.stanovište v smere jazdy na Opatske -(stanovište L15)
Od 2.9.2003 sa obnovuje L 70,35 a 54.
Zrušené sú aj naďalej L51 a 57.
1.9.2003 L3 nahradená autobusmi po celej trase
L4 nahradená autobusmi v úseku Barca-Nám.oslob. /ďalej na Lokomotívu nebude premávať a nebude ani kapacitne nahradená
L7 bude premávať ako cez LETO. V úseku VSS-Krajský úrad nebude premávať ani nebude kapacitne nahradená
Sarko
Pani redaktorka bola velmi mila a potvrdila, ze si sama nic nevymyslela
V pripade uvedeneho clanku boli pouzite dva zdroje - dopravny riaditel Bc. Stefan Dutko a menezment s mediami Dr. Maliarova. Sporny odstavec pochadza od Dr. Maliarovej.
Prebrali sme aj sporny posledny odstavec a zhodli sme sa na tom, ze hoci su elektricky najdrahsie na prevadzku, vyrovnava to vsak podstatne vyssia kapacitnost oproti ostatnym trakciam. Dohodli sme sa, ze prva veta hovori vylucne o POROVNATELNOSTI TRAKCII, bez ohladu napr. na kvalitu linkoveho vedenia, ci hustoty intervalov. Naopak, suhlasila s nazorom, ak su v meste bez elektriciek hustejsie intervaly, tak oproti mestu, kde su intervaly v elektrickovej doprave redsie, je MHD kvalitnejsia a neda sa porovnavat.
Dnes musim odniest nejake dokumenty na Bardejovsku, takze sa poinformujem aj v DPMK.