Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #3719:

Trochu pravdy na tom je.
Niekedy v 80,90. rokoch bol akýsi kooperačný podnik s Ukrajinou "JUMZ" . Skutočne sa vychádzalo z 14 a 15 Tr, dokonca prvé prototypy boli takmer zhodné. Snáď sa vyrábajú dodnes , ale sériovky sa trochu líšia ,gulatejšie hrany atd... ale nezaprú povod. Jazdí ich pomerne dosť v Rusku a na Ukrajine. Krátky dostal typové ozn "T1", klbový "T2".
Reply on: Vladimír #3716:
A v tom istom roku to bola aj skusobna 15Tr, testovala sa v Marianskych Laznach.
Reply on: Furčan #3715:
O akej ruskej skodovke to hovoris? Nikde inde nez v Ostrove n.O. sa trolejbusy Skoda nevyrabali a nevyrabaju (okrem 21TrACI a 24Tr, kt. sa vyrabaju v Plzni.) Celkom urcite sa ziadne skodovacke trolejbusy nevyrobili v ZSSR.

vYdel, nebolY, v_predu, vyrabalY, mohlY, lYcenciu, jazdÍť, rusku - ty si dysgrafik?
Reply on: BM #3711:
Nuz ked sa za guinessov rekord povazuje tych 30 rokov, tak s kludom vo svedomi mozem napisat, ze moj stryko odrobil v Strojarnach Piesok, celych 44rokov, od roku 1956 😉 🙂.

~> Sarko - zrejme "generala" nema kto nahradit, tak este sluzi.
Reply on: Furčan #3715:
No ak to malo byť dokonca v Ostrave, tak už vôbec nepochybujem o tom, že si sa nechal zmiasť fotomontážou. Na území CS sa po prvý raz v histórii objavil kĺbový trolejbus v roku 1982 a bola to Škoda Sanos.

(Nerátam tie pračudesné talianske trolejbusy, ktoré jazdili v Moste).
Reply on: Sarko #3713:
To som si myslel aj ja,ale keď som vydel fotky a to neboly žiadne fotomontaže.Mam stiahnutu fotku 10Tr z Ostravy a v predu ma napisane "Poslední trolejbus 10tr sa luči s Ostravou" možno že sa vyrabaly v niektorej ruskej škodovke ako napr14tr.-ky. To znamena že keď sa nevyrabaly v škodovke nad Ohři tak sa mohly inde kde dali lycenciu. Napr. aj taka 13tr. alebo 16,tr môže dakde jazdíť po rusku.
?
Reply on: BM #3711:

A to vraj je generál už asi 2 roky na dôchodku, takže momentálne by mal pracovať len na nejaký skrátený uväzok.
Reply on: Furčan #3712:
Nevyrábali. Existoval len na papieri.
Taka drobnosť vyrabali sa tolejbusy 10Tr.?
STRASNE SA MI RATA UVOD TOHTO CLANKU

"Generálny riaditeľ DPMK Ing. Igor Reiprich, CSc., je zrelý na zápis do Guinnessovej knihy rekordov (16.04.2004)
Zrelý na zápis do Guinnessovej knihy rekordov by bol iste generálny riaditeľ Dopravného podniku mesta Košice /DPMK/ Ing. Igor Reiprich, CSc. Včerajškom sa začal neuveriteľný tridsiaty rok, odkedy sedí na tejto šéfovskej stoličke."
Reply on: eMareq #3707:
Ktovie, mozno by Ta prijali do VPMK namiesto posunovacieho vozidla. ?
Reply on: S499.1023 #3705:
Aha, ak som dobre rozumel, Ty máš na mysli kríženie ukotveného troleja, teda presnejšie tej časti troleja, na ktorej ostal na mieste prekríženia s priebežným trolejom kríž, ktorý tam ostal preto, že vedie popod uvedený priebežný trolej... Uff, hádam som sa do predošlej slovnej definície nezamotal. ?
Práve som pozrel tú reportáž!! No, ono to ani nebola repotráž, ale cca 45 sekundové video ?
Reply on: Nodes #3706:
Iste, len po tom mi srdce pisti. 😉 Kde sa mam prihlasit? 😉 🙂
Reply on: eMareq #3704:
Chces sa zapriahnut? ?
Sarko:Nejde ani tak o to,ci lava alebo prava vyhybka,to vyriesia dva kusy trubky.Ale pri podvesnom systeme ma to vedenie odbocujucej stopy krizovat priebeznu stopu bud nad alebo pod nou,zatial co v KE sa podarilo jeden drot tahat nad a jeden pod.To som nevidel dokonca ani v BA:-).Ono stacilo pri demontazi tej vyhybky to odbocujuce vedenie zvesit zo stlpa,kde je vykotvene a zavesit ho nad priebeznu stopu,ale co by sa pani vrchari namahali...A ze mam postreh-nie je divu,ked uz roky rokuce mam uchylku na vedenie a to najma trolejbusove:-).
Reply on: tbus #3685:
svojho casu bol takyto aj CP R5, zacinal len od SOU Dopravneho (3x rano, raz poobede) dovoz ziaden. Na prelome rokov 2001/2002.

Videli ste spravy TV Markizy, konkretne toho mladeho rusa, ktory tahal T3jku na svojich vlasoch? Nebolo by dobre zriadit nieco podobne aj u nas pri prilezitosti DOD v DPMK? 🙂 😉 😉 🙂

Rano som videl spot opat na markize, na Lamparen. Vraj je v KE nejaka turisticka atrakcia - rozpraval P. Herman v jednom z kosickych ikarusov. Kto chce, dnes o 22.05 na Markize, Lamparen
Reply on: Sarko #3689:
Ta vyhybka bola pri otvoreni trate funkčna.Tak po polroku ju odpoily.Napryklad vyhybka pri TESCU (smer zo zastavky tescobusu do mesta) je tiež kablovo odpojena tak že sa neda pehodiť.
?
Reply on: KVKV #3690:
Skôr by som sa priklonil k tej možnosti zahustiť interval na L6 a 9 + zaviesť zastavovanie L7 na oboch stanovištiach Stará radnica.

L8 nie je zlá ako linka na papieri, ale obávam sa, že svojou podstatou trasy už vopred vylučuje možnosť jej dopravnej koordinácie s čímkoľvek (i keď ja viem, že preklady v Košiciach nie sú veľmi pestované).

-------

All: Keď tu niekto prednedávnom spomínal Patrika Hermana v košickom buse na Furči, tak DNES to už máme možnosť vidieť večer v Lampárni.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.