Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
TrHTRe #3720 Papyr:
Kedyže sa mala testovať 15Tr v Mariánkach ???
Tam jazdili a dojazdili prvé dva prototypy 14Tr, ktoré sa potom nevyrábali, z Ostrova nasledovali velké série 9TrH ,9TrHT, až potom sa zahájila výroba 14Tr, tretí a štvrtý prototyp tiež v Mariánkach. Tie prvé dva už boli vtedy dávno zošrotované.
Reakcia na: Papyr #3719:

Trochu pravdy na tom je.
Niekedy v 80,90. rokoch bol akýsi kooperačný podnik s Ukrajinou "JUMZ" . Skutočne sa vychádzalo z 14 a 15 Tr, dokonca prvé prototypy boli takmer zhodné. Snáď sa vyrábajú dodnes , ale sériovky sa trochu líšia ,gulatejšie hrany atd... ale nezaprú povod. Jazdí ich pomerne dosť v Rusku a na Ukrajine. Krátky dostal typové ozn "T1", klbový "T2".
Reakcia na: Vladimír #3716:
A v tom istom roku to bola aj skusobna 15Tr, testovala sa v Marianskych Laznach.
Reakcia na: Furčan #3715:
O akej ruskej skodovke to hovoris? Nikde inde nez v Ostrove n.O. sa trolejbusy Skoda nevyrabali a nevyrabaju (okrem 21TrACI a 24Tr, kt. sa vyrabaju v Plzni.) Celkom urcite sa ziadne skodovacke trolejbusy nevyrobili v ZSSR.

vYdel, nebolY, v_predu, vyrabalY, mohlY, lYcenciu, jazdÍť, rusku - ty si dysgrafik?
Reakcia na: BM #3711:
Nuz ked sa za guinessov rekord povazuje tych 30 rokov, tak s kludom vo svedomi mozem napisat, ze moj stryko odrobil v Strojarnach Piesok, celych 44rokov, od roku 1956 😉 🙂.

~> Sarko - zrejme "generala" nema kto nahradit, tak este sluzi.
Reakcia na: Furčan #3715:
No ak to malo byť dokonca v Ostrave, tak už vôbec nepochybujem o tom, že si sa nechal zmiasť fotomontážou. Na území CS sa po prvý raz v histórii objavil kĺbový trolejbus v roku 1982 a bola to Škoda Sanos.

(Nerátam tie pračudesné talianske trolejbusy, ktoré jazdili v Moste).
Reakcia na: Sarko #3713:
To som si myslel aj ja,ale keď som vydel fotky a to neboly žiadne fotomontaže.Mam stiahnutu fotku 10Tr z Ostravy a v predu ma napisane "Poslední trolejbus 10tr sa luči s Ostravou" možno že sa vyrabaly v niektorej ruskej škodovke ako napr14tr.-ky. To znamena že keď sa nevyrabaly v škodovke nad Ohři tak sa mohly inde kde dali lycenciu. Napr. aj taka 13tr. alebo 16,tr môže dakde jazdíť po rusku.
?
Reakcia na: BM #3711:

A to vraj je generál už asi 2 roky na dôchodku, takže momentálne by mal pracovať len na nejaký skrátený uväzok.
Reakcia na: Furčan #3712:
Nevyrábali. Existoval len na papieri.
Taka drobnosť vyrabali sa tolejbusy 10Tr.?
STRASNE SA MI RATA UVOD TOHTO CLANKU

"Generálny riaditeľ DPMK Ing. Igor Reiprich, CSc., je zrelý na zápis do Guinnessovej knihy rekordov (16.04.2004)
Zrelý na zápis do Guinnessovej knihy rekordov by bol iste generálny riaditeľ Dopravného podniku mesta Košice /DPMK/ Ing. Igor Reiprich, CSc. Včerajškom sa začal neuveriteľný tridsiaty rok, odkedy sedí na tejto šéfovskej stoličke."
Reakcia na: eMareq #3707:
Ktovie, mozno by Ta prijali do VPMK namiesto posunovacieho vozidla. ?
Reakcia na: S499.1023 #3705:
Aha, ak som dobre rozumel, Ty máš na mysli kríženie ukotveného troleja, teda presnejšie tej časti troleja, na ktorej ostal na mieste prekríženia s priebežným trolejom kríž, ktorý tam ostal preto, že vedie popod uvedený priebežný trolej... Uff, hádam som sa do predošlej slovnej definície nezamotal. ?
Práve som pozrel tú reportáž!! No, ono to ani nebola repotráž, ale cca 45 sekundové video ?
Reakcia na: Nodes #3706:
Iste, len po tom mi srdce pisti. 😉 Kde sa mam prihlasit? 😉 🙂
Reakcia na: eMareq #3704:
Chces sa zapriahnut? ?
Sarko:Nejde ani tak o to,ci lava alebo prava vyhybka,to vyriesia dva kusy trubky.Ale pri podvesnom systeme ma to vedenie odbocujucej stopy krizovat priebeznu stopu bud nad alebo pod nou,zatial co v KE sa podarilo jeden drot tahat nad a jeden pod.To som nevidel dokonca ani v BA:-).Ono stacilo pri demontazi tej vyhybky to odbocujuce vedenie zvesit zo stlpa,kde je vykotvene a zavesit ho nad priebeznu stopu,ale co by sa pani vrchari namahali...A ze mam postreh-nie je divu,ked uz roky rokuce mam uchylku na vedenie a to najma trolejbusove:-).
Reakcia na: tbus #3685:
svojho casu bol takyto aj CP R5, zacinal len od SOU Dopravneho (3x rano, raz poobede) dovoz ziaden. Na prelome rokov 2001/2002.

Videli ste spravy TV Markizy, konkretne toho mladeho rusa, ktory tahal T3jku na svojich vlasoch? Nebolo by dobre zriadit nieco podobne aj u nas pri prilezitosti DOD v DPMK? 🙂 😉 😉 🙂

Rano som videl spot opat na markize, na Lamparen. Vraj je v KE nejaka turisticka atrakcia - rozpraval P. Herman v jednom z kosickych ikarusov. Kto chce, dnes o 22.05 na Markize, Lamparen
Reakcia na: Sarko #3689:
Ta vyhybka bola pri otvoreni trate funkčna.Tak po polroku ju odpoily.Napryklad vyhybka pri TESCU (smer zo zastavky tescobusu do mesta) je tiež kablovo odpojena tak že sa neda pehodiť.
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.