Odporúčam do pozornosti fotografiu:
http://www.mhdfoto.webz.cz/elektricka/t3/423+424.jpg
-atypická smerová tabuľa s čiernym podkladom a krikľavozeleným textom
-vpravo, vedľa smerovej tabule je malá tabuľka s prezývkou vodiča "SHORTY"
-na zásuvke mnohočlenného riadenia nálepka typu vozidla "T3"
-vedľa zásuvky mnohočlenného riadenia nálepka výrobcu vozidla "ČKD" ?
http://www.mhdfoto.webz.cz/elektricka/t3/423+424.jpg
-atypická smerová tabuľa s čiernym podkladom a krikľavozeleným textom
-vpravo, vedľa smerovej tabule je malá tabuľka s prezývkou vodiča "SHORTY"
-na zásuvke mnohočlenného riadenia nálepka typu vozidla "T3"
-vedľa zásuvky mnohočlenného riadenia nálepka výrobcu vozidla "ČKD" ?
Vladimír
Akože vodič smerom do USS neberie nikoho? Ja som už RA-čkou v pohode šiel. Samozrejme, že Ti na Palackého nezastaví, keď tam raz nemá zastávku, ale pojem železiar/neželeziar vôbec nehrá rolu. RA-čky sú verejné spoje, žiadna objednávka.
Re #3227 eMareq: Aj v KE by mohli byť lepšie intervaly, ak by bolo menej liniek. Prečo z Palackého na Furču musia ísť L15, 18, 30 a 32. Tie majú v sedle dovedna 8 spojov, čo vychádza na priemerný 7-8 minútový interval. Ak by bola doprava pravidelná, dovolím si tvrdiť, že by ani taký interval nebolo treba. Stačilo by ho skresať na 10 minút, doprava by bola kvalitnejšia ako dnes a ešte by sa ušetrilo. Samozrejme, príklad je zjednodušený a len pre ilustráciu.