Reply on: Dopravák #3225:
Prepáč, ale vôbec Ti nerozumiem. Prečo by si mal do autobusu naskakovať, keď sa vodič nepozerá? Nástup je prednými dverami, tak riadne nimi nastúp a hotovo.Akože vodič smerom do USS neberie nikoho? Ja som už RA-čkou v pohode šiel. Samozrejme, že Ti na Palackého nezastaví, keď tam raz nemá zastávku, ale pojem železiar/neželeziar vôbec nehrá rolu. RA-čky sú verejné spoje, žiadna objednávka.
Re #3227 eMareq: Aj v KE by mohli byť lepšie intervaly, ak by bolo menej liniek. Prečo z Palackého na Furču musia ísť L15, 18, 30 a 32. Tie majú v sedle dovedna 8 spojov, čo vychádza na priemerný 7-8 minútový interval. Ak by bola doprava pravidelná, dovolím si tvrdiť, že by ani taký interval nebolo treba. Stačilo by ho skresať na 10 minút, doprava by bola kvalitnejšia ako dnes a ešte by sa ušetrilo. Samozrejme, príklad je zjednodušený a len pre ilustráciu.
Vladimír
Podľa tohto systému by košické MČ mali skratky nasledovné:
Barca - BAR, Dargovských hrdinov - DHR, Džungľa - DŽU, Juh - JUH, Kavečany - KAV, Košická Nová Ves - KNV, Krásna - KRÁ, Lorinčík - LOR, Luník IX - LIX, Myslava - MYS, Nad Jazerom - NJA, Pereš - PER, Poľov - POĽ, Sever - SEV, Sídlisko KVP - SKV (skôr by som navrhol výnimku - KVP), Sídlisko Ťahanovce - SŤA, Staré Mesto - SME, Šaca - ŠAC, Šebastovce - ŠEB, Ťahanovce - ŤAH, Vyšné Opátske - VOP, Západ - ZÁP. Prípadne bez diakritiky.
Všetkým, ktorý sem prišli diskutovať o zmysluplných veciach sa za tento príspevok ospravedlňujem :o)